mandag, juli 08, 2013

Nummer 3 og 4 i Bitta´s klut a-long


 Her kommer karklude nummer 3 og 4 i klut a-longen på FB. Oprindelig skulle der komme 5 mønstre, men jeg har hørt en fugl synge om at nummer 6 vistnok er undervejs, hvis et af medlemmerne i gruppen klarer at holde sig røgfri under hele a-longen.....det bliver jo spændende. Personligt synes jeg der burde komme 7, så der er en karklud til hver dag i ugen :-)

Klud nr 3 er nok den der hidtil har været vanskeligst at strikke. ikke fordi jeg havde de helt store problemer med den, men at strikke 2 drejet vrang sammen er ikke det nemmeste i verden, men det er helt sikkert arbejdet værd, for mønsteret på kluden er rigtig flot.

 Opskriften på klud nr 3 kan downloades gratis på Ravelry
ROWAN TREE
 Klud nummer 4 var til gengæld rigtig nem at strikke og kluden var færdig i en gal hast. Denne gang strikkede jeg i Brugsens ID bomuld.....de andre klude er strikket i Bumbo bomuld. Jeg tror nok jeg foretrækker Bumbo da de færdige klude virker blødere. Den grønne klud virker mere kompakt i det, men nu må jeg se hvordan de er i brug. Jeg er nemlig ikke begyndt at bruge nogen af dem endnu, det vil jeg vente med til a-longen er færdig.

HOLDMASKEN
JUNIPER
Opskriften på klud nr 4 kan downloades gratis på ravelry

1 kommentar:

  1. Et sjovt projekt og nogle søde klude du får strikket.

    SvarSlet