torsdag, oktober 13, 2016

De dejligste gaver

I går fik jeg en dejlig overraskelse......en skøn skøn pakke med diverse lækkerier i. Pakken kom fra den altid så gavmilde Annette

Og hvad var der så i pakken....jo se bare her

Den dejligste strømpebog, med 70 opskrifter på strømper i alle mulige og umulige teknikker (godt jeg har 5 fridage når jeg kommer fra job i aften, for der er en hel del der skal ses på)


Et fed meget lækkert Malabrigo Silky Merino i en vanvittig flot farve


Lækkert Opal strømpegarn.....af alt det strømpegarn jeg efterhånden har afprøvet, er Opal stadig favoritten.


Og sidst men ikke mindst......løbestrømper.....jow jow, selvom jeg ret tit har strikkede strømper på, så har jeg jo den lille ekstra interesse at jeg løber ret meget og der har jeg jo løbestrømper på :D


Jeg er dybt taknemmelig for de fine gaver og tænk jeg blev så glad, at jeg vistnok kom til at tude.....en lille bitte smule :) Igen, så tusind tak Annette <3 nbsp="" p="">

3 kommentarer:

  1. Velbekomme Jane. Jeg er jo så priviligeret at have dig som ven, så derfor, bare fordi...og så er du virkelig en strømpestrikkerhaj....

    SvarSlet
  2. Nøøøj hvor er du bare heldig

    SvarSlet
  3. Hvor laekkert. Saa vil jeg ikke engang spoerge hvad dine fridage skal bruges til hihi.

    SvarSlet