lørdag, oktober 19, 2013

Styrbord og bagbord

På FB er jeg med i gruppen “Bittamis design for strikkelystne” Gruppen er lavet af den norske strikdesigner Bitta Mikkelborg….hende med den flotte nye bog Sokker strikking hele året.

Lige nu er der et sokkemysterie i gang og det kan jeg altså ikke stå for, så derfor er jeg hoppet med på mysteriet.

Del 1 blev frigivet i går og sådan her ser resulatat ud:

styrbord1 001blog

Nu er der bare tilbage at vente på næste fredag når del 2 bliver frigivet :-)

9 kommentarer:

  1. Utrolig flotte, dekorative og fine farger :)
    KOS deg og ha en skjønn søndag :)

    Klem Vibbedille :)

    SvarSlet
  2. Det er vist en rigtig styrbord og bagbords sok du er i gang med...måske jeg skulle lave et par til min store søn, der lige er startet på at ro igen :-)

    SvarSlet
  3. De er meget flotte og det tyder på et flot design. Sjovt med de forskellige farver

    SvarSlet
  4. Ja, de er da utroligt fine - især med grøn og rød kant :-)

    SvarSlet
  5. Wauv de er flotte.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  6. Spennende å se hvordan sokkene blir til slutt:-) Synes du har en fin, inspirerende blogg så jeg har lagt med til som følger:-) Hilsen fra Marianne

    SvarSlet
  7. Så mye fint du har laget siden sist jeg var innom! Sokkene blir kjempefine :)

    SvarSlet
  8. Det er veldig spennende - jeg vil se gjerne mer. Og jeg gleder meg å se.
    Ha en hyggelig kveld og stor fin helg. Hilsen kommer fra Viola.

    SvarSlet
  9. Fine sokker, liker det mønsteret! :)

    SvarSlet