tirsdag, december 02, 2014

En dejlig gave


I lørdags var der post til mig......sendt direkte fra Rasmilla kom denne skønne booklet!
En rigtig dejlig og overraskende gave fra den altid så gavmilde Annette. En gave som jeg blev virkelig rørt over at modtage, da jeg slet ikke havde forestillet mig noget i den retning.


Alle 10 modeller i bookletten er rigtig flotte og der er noget for enhver smag.....Ellen Holm har virkelig "strikket" noget godt sammen her :-)


 Hvis du skynder dig ind på Knitting By Kaae i aften, så kan du nå at deltage i hendes pakkekalender, hvor gaven i dag er 20 år på pinden af Ellen Holm.....



TUSIND TAK FOR GAVEN ANNETTE

2 kommentarer:

  1. Velbekomme, kære Jane.....når vi nu ikke kunne få det til at passe med visit...

    SvarSlet
  2. Ja det var ærgerligt de ekstra par dage på sygehuset skulle ødelægge det, men jeg satser stærkt på du kommer tidligt i det nye år :-)

    SvarSlet