tirsdag, marts 26, 2013

Nyt på pinden

Jeg har længe gået og aet og nusset for et garnnøgle jeg har fået af Annette. Nemlig et nøgle af Garnheksens YAK…..100% tibetansk yak, uhmm jeg siger jer, det er det blødeste og lækreste garn, jeg nogensinde har haft i hænderne.

I går da jeg surfede lidt rundt på nettet, faldt jeg pludselig over Chantilly fra Garnstudio og så vidste jeg lige præcis hvad jeg skulle strikke af garnet.

Chantilly 001

Det viste sig at opskriften er en smule tricky….det er lidt svært at forklare, men efter 3 forsøg lykkedes det mig at bryde koden og nu kører det bare……ja jeg er ikke kommet så langt endnu, men bare vent og se, lige pludselig er jeg færdig.

Chantilly 003

Jeg har lige 2 arbejdsdage…i morgen og på torsdag og så har jeg fri resten af påsken. Jeg glæder mig til at holde fri sammen med familien og bare hygge, ha´ lidt gæster, slappe af og strikke.

5 kommentarer:

  1. Hvor er jeg glad for at se et indlæg fra dig igen Jane;)
    Det ser godt nok lækkert ud dét garn du strikker af, glæd mig til at se resultatet;)

    Rigtig god påske til dig og dine.

    Knus og kram herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja jeg kunne alligevel ikke undvære blogverdenen :-)
      Og god påske til dig også!

      Slet
  2. Spændende projekt og garnet....uhmmm... glæder mig til at se resultatet.

    SvarSlet
  3. Det ser fint og luftigt ud, dit projekt.
    Rigtig god påske.

    SvarSlet
  4. Sødt tørklæde - lige til en kølig sommeraften :)

    SvarSlet