torsdag, maj 13, 2010

Det er vist på tide…

…med et lille indlæg, der handler lidt om strik. Som I måske har bemærket har der ikke været den vildeste aktivitet her på bloggen angående strik. Det er nu ikke fordi jeg ikke strikker, jeg strikker bare ikke så meget lige for tiden, som jeg har gjort før. Ikke fordi jeg ikke gider, men der har været så meget andet i den sidste tid og det er også ok.

sokker 005

Et enkelt par strømper er da blevet færdige. De er strikket af noget garn jeg købte for 2 år siden til Sindal Marked. Okiteks Flowers Sock Yarn. Jeg har været lidt skeptisk angående garnet, men jeg må sige at det har overrasket mig og været rigtig dejligt at strikke med.

1 kommentar:

  1. Sikke nogle dejlige stroemper i nogle meget laekre farver. Nogle gange har man mere tid and andre til strik, andet i livet skal jo ogsaa laves hihi. God week-end.

    SvarSlet