lørdag, maj 01, 2010

1. maj

På sådan en herlig 1. maj forårsdag smuttede vi lige en tur til Frederikshavn og så en af færgerne komme i havn. Det er et stort hit hos drengene og de glæder sig meget, til vi skal på ferie i Sverige. stena 003

stena 005

Udover turen til Frederikshavn har jeg været på handlen, så køleskabet blev fyldt op, støvsuget, vasket, tørret og lagt 3 maskinfulde tøj sammen, sørget for frokost, lavet ostelagkage og derefter tillod jeg mig at være doven he-he, ja jeg har endda både strikket og hæklet i dag.

Tusind tak for alle kommentarer til forrige indlæg. Jeg er glad for, at I er enige med mig, men jeg havde nu heller ikke forestillet mig andet :-)

uglekjole 003

1 kommentar:

  1. Hold da helt fest hvor har du faaet lavet meget. Vaer du bare "doven" med dit strikketoej hihi.Ang forrige indlaeg, saa er dem der siger at strikkeri er tidsfordriv de foerste til at bede om hjemmestrik og de bedste til at gaa glip af en god mulighed til at holde deres mund!
    Jeg kan godt forstaa du blev stoedt. Det blev jeg ogsaa.

    SvarSlet