torsdag, marts 26, 2015

Columbia Socks

Lidt strik bliver der skam færdigt, selvom jeg lige pt. bruger rigtig meget tid på min løbetræning og ikke mindst konfirmationsforberedelser :-)

Her er det Marts sokkerne fra sokke-alongen på Uformelt Columbia Socks af designeren Catherine Gamroth.
Ret nem opskrift med en lille smule hulmønster og en hel masse glatstrik.......så jeg burde vist egentlig ha´ været færdig for længst, meeen der er flere andre projekter på pindene som får lidt opmærksomhed. 


6 kommentarer:

  1. Igen super flotte strømper fra dine pinde

    SvarSlet
  2. Og man kan ikke strikke paa dem alle samtidigt.
    Loebetraening seje dig. Jeg kan ikke komme igang. Surt.

    SvarSlet
  3. Kjempefine sokker. Del dem gjerne på min link up party

    SvarSlet
  4. Det er da ualmindelig flotte sokker :-) og god fornøjelse med alle forberedelserne, de tager tid, men munder jo ud i en dejlig dag.
    Mange hilsner fra Fyn.

    SvarSlet
  5. Likte blåfargen du hadde valgt. Det er et pent mønster, morsomt å strikke. :)

    SvarSlet
  6. Fine sokker i lekker farge!
    Ha en super påske!

    SvarSlet