fredag, november 09, 2012

En ægte hausfrau

Eller ihvertfald noget der ligner! Det er hvad jeg har været i dag.

Jeg startede i morges med at bage helt almindelige boller til at komme i fryseren.

hausfrau 001

I formiddags har jeg lavet kartoffelsuppe, som vi skal ha´ til aften. Jeg har aldrig lavet det før, så jeg ved ikke hvad familien siger til den slags mad, men det er sådan det bliver i aften og vil de ikke ha´ det, så må de nøjes med rugbrød.

Da suppen var færdig, fortsatte jeg i køkkenregionen og lavede en portion romkugler til eftermiddagskaffen og måske også til aftenskaffen, når vi skal se finalen i Vild med dans.

hausfrau 005


Status på tandproblem: Onsdag eftermiddag startede jeg op med pencillinkur da jeg var meget hævet i venstre side, ja nærmest hele vejen fra underkæben og helt op til øjet, så min nye tandlæge Hanne valgte at gi´ mig pencillin og nu er jeg næsten normal at se på…..hvis man kan kalde mig normal he-he.

3 kommentarer:

  1. Uhmmm, det ser dejligt ud. Er på ferie i Gl. Skagen i øjeblikket, så der er jo ikke så langt til Sindal......

    SvarSlet
  2. Nej der er vel omkring 45 km, så du kan jo snart være her ;-)
    Skagen er en hel fantastisk by så jeg håber du nyder ferien deroppe :-)

    SvarSlet
  3. Håber de falder for suppen, for det er jo en fantastisk ret, herhjemme glider den ned uden problemer. Hvis der skulle knibe må du jo holde roekulerne tilbage. Godt at høre m tanden.

    Kh

    Ulla

    SvarSlet