tirsdag, juli 03, 2012

26 ppiii

Så er Plungen startet og jeg er færdig med de 2 første par strømper. Nu er det jo også sådan at jeg tyvstartede med at strikke dem he-he.

26ppiii 004

De blå strømper her er til Preben, og halvdelen af den første strømpe er strikket mens jeg sad i bilen på en parkeringsplads ved Flyvestation Aalborg, imens ældste var session. Desværre blev han erklæret uegnet, da han er for tynd og hans bmi kun er 17, ak ja tænk engang var jeg også undervægtig og skolelægen gjorde et stort nummer ud af det, han skulle bare se mig nu! Nå tilbage til strømperne…..på billedet ser de små ud, men det er altså en str. 44.

26ppiii 003

De rødbrune strømper tror jeg nok er til mig, ellers går de til Hanne Marie Hjemmet i Roskilde via Kreativsiden, det har jeg ikke rigtig bestemt endnu, men der er trods alt en grænse for hvor mange par strømper jeg kan bruge.

FAKTA

Garn: De blå = Jacquard magic fra Hjertegarn 75 gram

          De røde = Jacquard Print fra Hjertegarn 55 gram

Pinde: Strømpepinde nr 2.5 mm

Opskrift: den sædvanlige grundopskrift som er inde i mit hoved.


Tak for jeres kommentarer til forrige indlæg. Manden er heldigvis i bedring og det går stærkt fremad, så der er håb forude om at han snart er hjemme. Som Jonas siger så er det ikke sjovt med en far der ligger på sygehus.

3 kommentarer:

  1. Flotte begge parene!
    Ha en fin dag :)

    SvarSlet
  2. Du spytter jo det ene par strømper efter det andet ud - og flotte det er de... ;)
    Ja, vi er nogle der er blevet til mere med alderen. Vores mænd er virkelig heldige; de har fået mere at ligge i læ ved og det er jo godt med de kolde vintre vi har haft de sidste år... ;o)
    Dejligt at det går den rigtige vej med Preben, selvom det går langsomt. Der skal en god portion tålmodighed og noget stædighed til, og forhåbentlig kan han bevare humøret.
    Fortsat go' bedring med ham - og knus herfra...

    Kh Britta

    SvarSlet