søndag, august 14, 2011

Tinas tørklæde…eller bare en kopi?

Eller bare mit tørklæde, for jeg har ingen opskrift på Tinas tørklæde. Jeg har opskriften på kongeligt sjal fra Rasmilla og ud fra den og billeder på forskellige blogs har jeg strikket noget der ligner Tinas tørklæde…..undskyld Sanne/Rasmilla!

Tinas tørklæde 001

Nåeh ja, så kan I samtidig se mit nye tørrestativ. Det tror jeg egentlig fungerer ret godt til fotografering af strik, så det kommer I nok til at se mere til Smiley, der blinker

FAKTA

Opskrift: Ikke nogen udover det jeg allerede har skrevet, men originalen kan købes hos Rasmilla.

Garn: Rasmillas yndlingsgarn. Jeg har brugt 66 gram Sart Rosa, 34 gram Råhvid og 26 gram Hindbær. Har strikket med 2 tråde, bortset fra kanten der er strikket med én tråd.

Pind nr 5

Hot or not: En stensikker succes Smiley

14 kommentarer:

  1. Hvor er dit tørklæde/sjal smukt - dejlige farver.

    SvarSlet
  2. Hvor er det fint og du ser jo ikke ud til at have brug for opskriften til Tinas tørklæde ;-)

    SvarSlet
  3. Super flot farve kombination. Den er jeg bare vild med.

    Jeg har jo allerede lavet 2 af Tinas tørklæde m/ opskrift og din er ihvertilfælde ligeså flot.

    Kh. Lis

    SvarSlet
  4. Hvor er det bare nogen flotte farver du har sat sammen. Det er ikke nødvendigt med en opskrift, for at strikke dette sjal.

    SvarSlet
  5. Hvor er det flot og dejlige farver (-:
    Du har klaret det ret godt uden.
    Majbritt

    SvarSlet
  6. Superskønne farver du har brugt, er selv igang med at strikke tørklædet/sjalet

    Hvad måler det sjal du har lavet?

    SvarSlet
  7. Uden opskrift gik det da helt fantastisk. Det er du sandelig god til.

    SvarSlet
  8. Superflot så er det jo ikke nødvendig med opskrift.;)

    SvarSlet
  9. Superflot sjal har du tryllet med pinde og garn.

    SvarSlet
  10. øv jeg er gået i stå med kanten, kan ved gud ikke finde ud af ,hvad jeg skal med de 17 masker man skal slå op når man starter:(
    bedstebess

    SvarSlet
  11. tusind tak jane, ja det du siger er til at forstå, selve opskriften må jeg sige er krimglet:)

    SvarSlet
  12. Et meget smukt tørklæde i skønne farver:O)

    SvarSlet
  13. Det er da super flot dit sjal, og den kant kan bruges til mange sjaler for den er så smuk.

    SvarSlet