søndag, december 05, 2010

Julebag og flere strømper

Strømpestrik er ikke det mest spændende at vise frem, men I må nøjes med det, da jeg ikke har andet færdigt lige for tiden.

Strømperne er denne gang til Jonas og endnu et par til ham er på pindene. Garnet er Opal´s papegøjegarn, som jeg har haft på lageret i flere år. Købt for længe siden hos Markno.

Jødekager 011

I formiddags var jeg på kaffeslabberads hos en tidligere kollega og imens jeg var væk var mand og børn begyndt med julesmåkagerne, nærmere betegnet jødekager. Uhm!!

Jødekager 014

5 kommentarer:

  1. Jeg strikker også strømper og vil hellere end gerne se andres.
    Det garn har jeg iøvrigt noget liggende af endnu! Hmm..måske skulle man komme i gang, for det er jo pænt.
    En fortsat god søndag.

    SvarSlet
  2. De ser gode ud de kager. Stroemper kan man aldrig faa nok af. Jeg har ogsaa gang i stroempestrik for tiden, med det vejr.....

    SvarSlet
  3. Hvor skønt sådan at komme hjem til julebag :-) Jeg har lige været hjemme ved min mor og hjælpe med dette års småkager, så nu burde der være nok ;-)
    Også fine strømper :-)

    SvarSlet
  4. Undskyld du, jeg er altså med på vognen omkring dine strikkerier ;-)

    SvarSlet
  5. Det er så dejligt når der dufter af hjemmebag, stemningen stiger...
    Strik sætter lige prikken over i'et :-)

    SvarSlet