lørdag, december 15, 2007

Flere gaver

Allerførst vil jeg gerne sige tak for alle jeres hilsner, både her på bloggen og på mail. Jeg håber jeg har fået svaret på alle mails selvom yahoo var noget bøvlet i går.
Af Githa fra fødselsdagsgruppen har jeg fået 2 nøgler Fonty Ombelle og 1 nøgle effektgarn der hedder Up 21 fra Hjertegarn. Jeg har planer om at det skal blive til et sjal. Tusind tak Githa, for den flotte gave.


Og så til dagens store overraskelse. Tænk sig, to søde piger ude i blogland har tænkt på mig og syntes at jeg skulle ha´ en gave. Jeg er målløs! Hvordan har jeg gjort mig fortjent til det? Annette og Mona tusind tusind tak til jer for at være med til at gøre min dag endnu bedre. I er da for dejlige;-)
Se her hvad pakken indeholdt, 2 ngl lækkert Bamboo strømpegarn fra Hjertegarn og 2 ngl Létt-Lopi fra Istex. Jeg er meget meget glad for gaven, så endnu en gang tak til jer.

2 kommentarer:

  1. Et fonsinket fødselsdagshilsen skal der lyde herfra. Jeg beklager forsinkelsen men troede faktisk der var i dag du fyldte år.
    Håber at du havde en dejlig dag.
    Kh Dorthe

    SvarSlet
  2. Hej Dorthe
    Tusind tak skal du ha´. En forsinket hilsen er skam osse velkommen;-)
    Kh Jane

    SvarSlet