søndag, august 05, 2007

Det er så skønt at være på landet.....

...man skulle aldrig være andet.
Dagen er blevet tilbragt i mit barndomshjem sammen med mine 2 søskende, 2 svigerinder og vores tilsammen 11 børn.

En af min mors mange elefanter byder velkommen til. Skiltet er forresten lavet af min yngste bror.


Min fars mange små søde shetlandsponyer.



Vores allesammens dejlige vovse "Viktor"



Her er det ensilering af græs der er gang i. I øvrigt et stort hit hos de fleste af børnene, der er i alderen fra 4 mdr til 14 år.

3 kommentarer:

  1. Her så det da riktig trivelig ut. Det skiltet var jo kjempeflott! Ha en fortsatt deilig sommer!

    SvarSlet
  2. Ser ut som et herlig sted å ha ferie! Så morsomt elefant-skilt. Og vesken din var bare helt nydelig!

    SvarSlet
  3. Åhhh hvor ser det bare hyggeligt ud. Jeg er vild med elefanten der står og tager imod ;o)
    Fortsat god sommer til jer.

    SvarSlet