torsdag, oktober 21, 2010

Efterårsferie-hygge-tur

Vi har brugt et par dage af ferien på en hyggetur til grænsen. Juleslik og marcipan til fremstilling af konfekt er nu i hus. Godt gemt af vejen for diverse slikmunde.

Da grænsen igen var krydset satte vi kursen mod Kolding, hvor vi bla. stødte på denne sjove sten foran en brilleforretning.

Kolding 019

Natten tilbragte vi på Hotel Scandic, hvor ungerne synes det var vildt sjovt at sove i et skab.Smiley

Kolding 026

tyskland 001

Da vi havde sovet, vendte vi snuden mod Randbøl, hvor vi blev beværtet efter alle kunstens regler med en lækker frokost og senere kaffe med hjemmebag. Og som om det ikke var nok, så havde Annette også en gave til mig, nemlig denne smukke webstriknål.

webstriknål 001

Annette er den mest gavmilde person jeg kender! Tusind tusind tak du skjønne quinde Smiley

5 kommentarer:

  1. Lidt af en tur. Herligt at faa julemarcipaen i hus. Det er en tradition jeg er holdt op med efter jeg er flyttet udenlands. Maaske burde den tages op igen.
    Sikke en hammerflot naal. Du er heldig og du har ret i at Annette er en pragtfuld pige. Har endnu ikke moedt hende in real life, men som web-veninde er hun skoen.

    SvarSlet
  2. Sikke en dejlig tur i har været på. På lørdag sætter vi snuden moed Rømø, hvor vi skal være i 2 uger. Så det bliver nok også en eller to ture til Tyskland.

    SvarSlet
  3. Kære Jane
    Husk jeg giver igen, det jeg får...
    tak for Jeres besøg, vi finder ud af at komme nordenfjords inden alt for længe...

    SvarSlet
  4. Det lyder vældigt hyggeligt. Nu må vi altså se at få lavet det pas, vi har tænkt på længe! Slik, hotelophold og strik..hvad kan man forlange mere. Ha´ en god dag.

    SvarSlet
  5. lyder som en super dejlig tur. og ja, hende Annette er altså noget helt særligt.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet