torsdag, juli 10, 2008

Bureaukrati??

I den store kommune er der åbenbart ikke plads til de små lokale erhvervsdrivende.
Skolebuskørslen skal nu foregå i én stor bus med plads til 21 børn, i stedet for i Tove og karstens to mindre busser. Man kan jo sige at det er fint nok at samle eleverne i én bus, men den bus der skal køre er ikke herfra og den skal køre tom frem og tilbage, så hvor er miljøbesparelsen så henne? Plus alle de gener børn og forældre får når skoleåret starter igen.
Klik på overskriften for at læse hele historien.

4 kommentarer:

  1. Jamen hvad er det da for noget??? Det er da helt grotesk!!! Jeg kan godt forstå hvis der er mange frustrerede forældre!

    SvarSlet
  2. Nogle gange må man undre sig over hvem det er der laver planer i kommunerne...de har nok ikke selv mindre børn der skal ad trafikfarlig skolevej!...Uigennemtænkte beslutninger!

    SvarSlet
  3. Vi i Vrå stod med samme problem sidste år, men fik det først at vide nogle dage før skolestart i august. Vi var virkelig bekymrede, og det viste sig desværre at være med god grund... Mine børn har 2 km til skole ad en særdeles farlig vej, og er derfor berettiget til skolebustransport. De har nu 50 min. kørsel hver vej, i stedet for 25 min. med den gamle bus. Jeg ku' skrive side op og side ned om hvilke gener vi og vore børn udsættes for... Har forsøgt at råbe Hjørring Kommune op, også gennem medierne, men desværre uden effekt...

    SvarSlet
  4. Ja der er jo nok ikke meget, I kan få ændret, men forsøg må gøres. Det er godt nok grove løjer, øvv :-(

    SvarSlet