tirsdag, juli 01, 2008

Gipsarm


Sådan ser man ud når man har haft fingrene oppe af lommen.
Manden er hjemme igen efter hans tur på skadestuen.
Lige efter jeg havde udgivet sidste indlæg ringede en sygeplejerske og snakkede om både operation og indlæggelse, så jeg fik fat i min far, der kørte mig ned på mandens arbejdsplads, hvor jeg fik hentet bilen(ulempe med kun en bil)og hans ting.
Heldigvis viste det sig efter at de havde taget røngtenbilleder at skaderne ikke var så slemme. Han er syet et par steder og har 2 brækkede fingre, den ene er brækket 2 steder, men det må da siges at være nådigt sluppet.

4 kommentarer:

  1. Pyhaa!! Godt det ikke gik værre til. Nu ved du da ihvertfald hvor du har ham den næste tid ;-)
    God bedring til ham. Og en forhåbentlig god dag til jer alle.

    SvarSlet
  2. uha, en forskrækkelse! godt det nu ikke var endnu værre, når nu det behövede ske. phew, du kommer at blive godt træt af ham inden han er frisk igen, jeg taler af erfaring!
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  3. Puha..... og så er det højre hånd...... du kommer nok til at skulle agerer blæksprutte det næste stykke tid.

    SvarSlet
  4. Godt at det "kun" var brækkede fingre...men det næste bliver jo hvad han kan og ikke mindst ikke kan i den kommende periode....men god bedring til ham..

    SvarSlet