mandag, juli 21, 2008

FLS


Hvis I orker at se flere FLS´er, så kan I se mit eksemplar lige her
Den er absolut en af de skønneste trøjer jeg har lavet og for en gang skyld er jeg helt sikker på at jeg faktisk også kommer til at bruge mit hjemmestrik. Det er nemlig ikke altid jeg gør det. Jeg strikker mest fordi jeg kan li´ at strikke og ikke fordi jeg har brug for trøjer, men det tror jeg nu ikke jeg er alene om. Gad vide om der ikke rundt omkring ligger massevis af uldne trøjer i bunden af skabet, som ikke blir brugt.

Jeg har brugt 400 gram Donegal Silk fra Marianne Svit. Strikket på Addi turbo rundpind nr 5. Opskriften finder du lige her

Beklager jeg ikke har en ordentlig faktaboks, men blogger vil ikke samarbejde med mig i dag.

25 kommentarer:

  1. Den er da bare superlækker - og farven er superflot, en lyserød der ikke virker for "tøset" :-)

    SvarSlet
  2. Hvor er den bare flot. Jeg har det fuldstændig som dig. Mit skab bugner af trøjer, der aldrig bliver brugt, men det er også mest for fornøjelsens skyld, at jeg strikker :-)

    SvarSlet
  3. superlækker tröje! til lykke med den. og ja, jeg kender "problemet" og det er netop derfor jeg kun meget sjældent strikker noget til mig selv, mest til börn og gaver.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Den er blevet flot, fin farve. Det er sjældent jeg ikke bruger mit strik, så skal det være fordi garnet kradser eller modellen ikke rigtig passer, jeg gad ikke strikke hvis det bare skulle i skabet, så kunne jeg jo give det til et godt formål, måske den dag kommer, - det må vi se til den tid ;-))

    SvarSlet
  5. Og hvilken trøst, jeg er ikke den eneste der bruger voksen størrelse :)
    Jeg er sikker på at denne gang får du brugt dit hjemmestrikket trøje.
    Nåååja, nogle strik trøjer har man jo altid liggende, tænk hvis jeg tabte mig..

    SvarSlet
  6. Den er blevet flot og ser ud til at være rigtig behagelig. Tillykke med den.

    Jeg bruger også alt, hvad jeg strikker, medmindre modellen viser sig at være helt tosset. Og det sker altså - en gang imellem :-)

    SvarSlet
  7. selvfølgelig orker vi flere FLSér...din er godt nok flot..dejlig farve...
    Jeg er lige startet op een gang til, da den første blev noget "fast i kødet"...så pind 5 er fundet frem :-)

    SvarSlet
  8. Hvor er den altså bare smuk! Jeg er helt, helt, helt fortabt i farven!
    Kh Karen S

    SvarSlet
  9. Den trøje kan man da ikke få for meget af.
    Flot trøje og flot farve, mon ikke at det er en trøje du nok skal få brugt.
    Kh Nina

    SvarSlet
  10. Super flot trøje.
    Dejlig farve.

    Tillykke med, at det endelig er lykkedes, at lave een du har lyst til at bruge :-))

    SvarSlet
  11. Hvor er den blvet flot - og din udgave har givet mig mod på at lave en også :-)

    Og da jeg så også lige har kigget på det garn du har brugt, ja så er det vist også det jeg skla have fat i - må jeg spørge hvor meget ud har brugt? Ja jeg skal nok have samme størrelse som dig eller der omkring *s*

    SvarSlet
  12. Tror slet ikke man kan se nok af den trøje. Den er meget flot ;-)

    SvarSlet
  13. Til Rikke
    Jeg har brugt 400 gram eller helt præcist 396 gram;-)

    SvarSlet
  14. Eii hvor er den flot ENAJ og skøn farve.
    KH Lise

    SvarSlet
  15. Den ble veldig flott!

    SvarSlet
  16. må bøye meg i støvet nok en gang ! Den der var virkelig vakker :)

    SvarSlet
  17. Hvor er den skøn. Har overvejet at strikke en selv, men er nu blevet overbevist! Smuk, smuk farve og utroligt klædelig model!

    SvarSlet
  18. Ja jeg bliver altså heller ikke træt af den model:-) Det er sjovt at se, hvor forskellig den alligevel tager sig ud alt efter hvilket garn og farve man vælger. Smuk farve du har valgt.

    SvarSlet
  19. Din FLS er da bare blevet flot. Jeg synes de fleste trøjer af den model, ser så meget mere lette og "luftige" ud end min, som virkelig er en solid sag :-)
    Hvad mon du så skal igang med ??

    SvarSlet
  20. Hvor er din FLS blevet flot..
    Jeg ahr også garn liggende til en.. men har lige lidt i strikkekurven der skal være færdig først..

    Farven er jeg bare vild med også..
    kh Anja

    SvarSlet
  21. Nydeleg!! Mykje flott i bloggen din,- du er kreativ! Ønskjer deg ein flott sommar!

    SvarSlet
  22. Kjempe fin FLS. Heldige du som er ferdig. Tusen takk for oppmuntring til å strikke denne...er godt i gang nå.. Ha en fortsatt flott uke!!

    SvarSlet
  23. Super flot FLS !!!

    Og jeg elsker rosa, men prøver nu med en anden farve :o)

    SvarSlet
  24. NØJ, hvor er den lækker!!!!

    SvarSlet