lørdag, juli 19, 2008

Hjemme igen.

Så er vi hjemme igen, efter en uges ferie. Vi har ikke været så langt væk, men dog hjemmefra. Vi har været i et sommerhus ved Limfjorden mellem Fjerritslev og Thisted.
200 meter til stranden var der og det var lige noget for ungerne, selv om det ikke ligefrem var badevejr:-(


I et skur ved sommerhuset fandt de nogen fiskenet, så de drog afsted på fisketur, men fangede dog ikke andet end tang og en enkelt brandmand.


Om søndagen kørte vi en tur til Bulbjerg som er Danmarks eneste fuglefjeld. Få minutter efter billedet er taget, skal jeg lige love for at der blev regnvejr. Det stod ned i lårfede stråler og jeg skal hilse og sige at så er der dælme langt op til parkeringspladsen. Vi blev så gennemblødte at det lå lige på grænsen til at vi druknede;-) og det har så resulteret i at 3 af os er snotforkølede, øv øv.


Jeg har også købt garn, 4 nøgler Fabel strømpegarn og 200g råhvid NZ Lammeuld.
Det er ikke noget jeg ikke kunne have købt herhjemme, men jeg ville altså have noget med hjem.

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en dejlig ferie :-)

    SvarSlet
  2. Det er et smaddersødt billede af de to små fiskere.

    SvarSlet
  3. Lek i fjæren - det er vel enda bedre enn å bade! Det var da et imponerende fjell - til Danmark å være. ;-)

    SvarSlet
  4. Åh, hvor er det dejlig livsbekræftende, når børnene kan hygge sig og finde på, uden alt legetøjet derhjemme.
    Det lyder som om I har haft en dejlig ferie.
    har først lige opdaget din blog. Fine billeder. :-)

    SvarSlet