mandag, juli 28, 2008

Kan I kende kurven?



Først var den på denne kvindes blog.


Nu er den her hos mig. Fyldt med alverdens lækkerier.
Det gudeskønne Noro garn, som skal pynte på mit ringe garnlager i lang lang tid, inden jeg nænner at bruge det.
En sød stofpose som Annette har syet til at have strikketøjet i.
En dåse blandede købmandsbolcher, som minder mig om min barndom og min bedste der altid havde sådan nogen.
Chokolade og snaps fra Bindeballe Købmandsgaard.
Og den skønneste bog med bageopskrifter og desserter af Trine Gregorius. Skønne nostalgiske opskrifter fra da mor her var barn, og ved I hvad det bedste er? Min barndoms allerdejligste kiksekage som min mor lavede. Uhm, siger jeg bare. Det var da virkelig ikke søndag den gang uden kiksekage, men nu er den vist gået helt i glemmebogen af skræk for salmonella. Det skal være den første opskrift jeg prøver derfra, selvfølgelig med past. æg.
Som om alt det ikke var nok, så havde hun sørme også en ordentlig cone(mon ikke det hedder sådan) garn med til mig.


Tusind tusind tak for alt det Annette og tusind tak for hyggeligt selskab. Det var dejligt at hilse på din familie, og dine børn er altså skønne. Bare synd Daniel havde et sammenstød med en dum dum hveps.

8 kommentarer:

  1. Hold da op, du er sandelig blevet begavet! Og sikke nogle lækre gaver du har fået...

    SvarSlet
  2. Det var dog en dejlig kurvfuld, sikke nogle lækre ting, kan godt forstå du er glad.

    SvarSlet
  3. Uha, av stakkels Daniel, men det kunne være gået meget værre. Kig indenfor på min blog i morgen, og se hvor galt det kan gå!

    SvarSlet
  4. For en flott kurv! Blir fin den Lady February.

    SvarSlet
  5. Heldige du som har fått en så flott gave :)!

    SvarSlet
  6. Det var en flott gave! Du er heldig. Ha en fortsatt fin sommer!

    SvarSlet
  7. Tak for sidst...
    Daniel er kommet over hvepsestikket, godt "medicinskabet" er i min pung som forebyggende...
    Håber du får glæde af kurvens indhold. Og nu tror alle at jeg drikker, ud fra det billede du har valg..hi hi..

    SvarSlet
  8. heisann =) ser du har et nøste noro liggende! Selv kjøpte jeg et nøste noro ganske så billig på ebay for noen dager siden... det stod at man kunne bruke det til sokker... har du noen erfaring med dette garnet? Det har iallfall kjempeflotte farger!

    SvarSlet