tirsdag, december 01, 2009

Misk mask...


...maskemarkører.
Jeg synes tit jeg mangler maskemarkører og det ender med jeg bare bruger et stykke garn i en afvigende farve, men det skal være slut nu.
I formiddags da jeg var i Hjørring gik jeg ind i hobbyforretningen og købte smykkewire og wireklemmer. Perlerne købte jeg i Aldi i går. Desværre havde hobbyforretningen udsolgt af smykketænger, og så måtte jeg en tur i mandens værktøjskasse og nu har han så ingen fladtang mere ;-)
Foreløbig har jeg lavet 5 sæt, men jeg skal ha´ lavet mange flere. Jeg vil bare gerne ha´ fat i flere perler i nogen andre farver.

9 kommentarer:

  1. De er ikke til at undværer. Det er super hyggeligt at lave dem. Dine er super flotte
    Merete

    SvarSlet
  2. Maskemarkører er ganske svære at undvære. Dine er blevet flotte:-)

    SvarSlet
  3. Maskemakører dem bruger jeg også i massevis. Men jeg er ikke så god til dem der er lavet af wire, jeg syntes hele tiden at der hænger lidt uld i "klemmet", altså der hvor man samler og trykker det sammen. Hvis du har fundet en snedig måde at gøre det på, vil jeg meget gerne hører om det:-) er nemlig ritig træt af dem jeg har lavet selv.

    SvarSlet
  4. hm hm fru Nielsen... og De siger De ikke er kreativ!!!! hvad er det så lige for noget misk mask...du har haft gang i.... (læses med et godt grin...)
    Flotte er de altså... Ærgerligt for mandens fladtang - men hvis han vil ha den tilbage må han jo købe en ny til dig...husk så lige i samme åndedrag at bede om en skævbider også, så er du jo "klædt" på til mangt og meget i hobby-verdenen...

    SvarSlet
  5. Så fine maskemarkører. Jeg får aldri nok av dem.

    SvarSlet
  6. Super søde og ikke til at undværer, må også igang med at lave nogle flere ! *SS*

    SvarSlet
  7. De er så fine, dine maskemarkører, det er godt at have nogen i forskellige størrelser og farver.

    SvarSlet
  8. Meget smukke farver.

    Og maksemarkører - dem kan man ikke få for mange af ;-)

    SvarSlet
  9. De er rigtig flotte, Jane. Jeg har (alt for) længe også brugt en garnrest som dig. Men sidst jeg handlede hos Holstgarn.dk, købte jeg 6 stk. 4 lilla og 2 hvide. De var så fra nissen til mig :)

    SvarSlet