mandag, december 07, 2009

Det skulle nødig hedde sig....


For nogen dage siden var vi til juleafslutning i fredagsklubben sammen med ungerne. En af opgaverne blandt forældrene var at lave julepynt til sognegårdens juletræ. Bla. skulle der flettes en stjerne. Jeg meldte mig til at lave den, for hvor svært kunne det lige være, jeg har da flettet adskillige stjerner igennem årene. Prøv så lige at forestille jer hvor pinligt det så er, når man må opgive og ha´ hjælp fra andre. Det var meget pinligt!! Så da jeg her i weekenden fik fat i stjernestrimler så gik jeg i gang med at flette stjerner og må konstatere at svært det er det ikke. Hvad der lige gik galt den aften, det må stå hen i det uvisse :-)

Jeg følger stadig med på kalenderhalsduken, men laver alle lige dages mønster én rapport kortere, så må vi se hvor langt det bli´r.

I dag skal jeg ha´ bagt en kage og så skal der fjernes lidt støv hist og her. Genboerne har sølvbryllup i morgen og der skal laves æresport i vores garage, så jeg regner med der er nogen der gerne vil ha´ en kop kaffe på et tidspunkt.
Ha´ en god dag derude.

7 kommentarer:

  1. Og rigtig god mandag også til dig! Dine stjerner er meget smukke - sådan nogle har jeg aldrig lært at folde.

    SvarSlet
  2. Oprigtigt... Hvis det var mig, måtte jeg også have tyet til hjælp. Men hold da op hvor er de blevet fine.

    Jeg vil ønske dig en fortsat dejlig dag ;-)

    SvarSlet
  3. Det er da nogle fine stjerner du har og det er da aldrig pinligt at bede andre om hjælp. Det er mere pinligt, hvis man sidder og ødelægger sine ting fordi man ikke vil bede om hjælp. Vi er jo allesammen mennesker og kan glemme fra år til år. Håber I får en god aften i aften. Det er næsten altid sjovt at lave æresport.

    SvarSlet
  4. Den har jeg også været på - et år - sad og var kæphøj og hvem kunne så ikke lige finde ud af det.....

    SvarSlet
  5. ... hvor er det dejligt just nu at have modtaget en hilsen fra dig :-D, havde lang tid siden måttet slette dig på min blogliste, da jeg pludselig skulle give password, og det blev ikke godkendt.
    SÅ NU HOLDER VI MASKEN IGEN *LOL*

    SvarSlet
  6. Velkommen tilbage Anjoe :-)
    Jeg var lukket i et stykke tid, men nu er jeg her igen :-))

    SvarSlet
  7. Ja klappen kan jo gå ned - og alt er glemt. Det prøvede jeg med min cykellås engang - i 10 år havde jeg trykket den kode. Og pludselig en dag var den væk :-). Låsen måtte skæres af, for den kode kom aldrig tilbage i hovedet :-)
    Dine stjerner er nu rigtig fine.
    Dejlig tirsdag til dig.

    KH Gittemay

    SvarSlet