I morgen er det "Spil dansk dag" og i den anledning skal Jonas optræde på Nordsømuseet i Hirtshals. 250 korsangere fra alle kommunens skoler skal sammen synge "En verdensomsejling under havet". De skal stå foran oceanariet på museet, så det bli´r garanteret flot. Jonas er ligeså glad for at synge, som jeg er og han glæder sig sådan til i morgen. Han har spurgt hver eneste dag i de sidste 2 uger om hvornår er det jeg skal på Nordsøcentret og synge. Det trækker sikkert også at det giver en hel dag fri fra skole, da børnene allerede kl 8 i morgen tidlig bliver kørt til Hirtshals, hvor de skal øve hele dagen.
Undskyld billedet vender forkert, men af en eller anden grund kan jeg ikke få det vendt rigtigt.
På strikkefronten er jeg snart færdig med helikopter-sweateren. Jeg mangler at hæfte lidt tråde på det sidste ærme og selvfølgelig at få det syet på og tilsidst halskanten. Jeg håber at den kan blive færdig i weekenden.
Og så har Ingelise virkelig lavet et stunt. Tænk de har sendt deres symagasin til mig selvom jeg altså har fortalt dem at jeg gerne fremover vil have strikmagasinet. Øv siger jeg bare og så lige til mig, der var så glad for at jeg nu endelig var fri for alle de symodeller som jeg ikke har den mindste interesse i. Jeg prøvede at ringe til dem i 2 timer i går inden jeg opgav. Jeg hader virkelig alle de tryk dit og tryk dat beskeder man får nu om dage når man ringer til firmaer og offentlige steder, men Ingelise er da overhovedet ikke kundevenlig. Man skal trykke 2 for personlig betjening og det gjorde jeg så og får den besked at alle medarbejdere er optaget og jeg bedes venligst ringe op igen!!! Jamen hvis jeg så var kommet i en ventekø, men nej, ring op igen fru Nielsen. Jamen så kommer man da aldrig igennem eller hvad??? Ja ja jeg må jo prøve igen i dag og i morgen og i overmorgen måske....
Kan man ikke sende en mail til Ingelise? Jeg hader også sådan nogle telefonsvarer. De er til at få spat af.
SvarSletTrøjen bliver super fin.
Merete
Hej Merete
SvarSletNej ingen som helst steder er der oplyst nogen mailadresse til ingelise. det virker mest af alt som om hun helst ikke vil have man skal kunne komme i kontakt med firmaet. Hvis ikke jeg er kommet i kontakt med dem i den her uge så opsiger jeg mit abbonement. Bladet kan jo købes i løssalg og på den måde kan jeg jo lure på hendes hjemmeside hvad der er i bladet inden jeg køber.
Jeg er helt enig med dig om telefonsystemerne. De er enerverende og trælse. Kan du ikke sende dem en mail? det virker sommetider bedre
SvarSletDet lyder til at at blive en dejlig oplevelse for dig og din søn på Nordsømuseet. Skøn ide.
Håber han får mulighed for at dyrke sin interesse og ikke bliver mobbet til at holde op. Stemmen er jo en muskel på sammen måde som alle andre og den skal trænes og bruges for at blive rigtig god og det bliver den ikke hvis den ikke prioriteres pga drillerier. Jeg tror nu du kan lære ham at gå mod strømmen for jeg skal hilse at sige at der er brug for mandsstemmer alle vegne.
Han bliver eftertragtet og får store oplevelser hvis han selv vil. Iøvrigt en flot trøje. Var det ikke svært at strikke den helikopter
Sikke en fin trøje - jeg synes egentlig det er fjollet at sy raglanbluser sammen når man kan strikke dem oppe fra og ned, men med sådan nogle fine ærmer giver det pludselig mere mening.
SvarSletGlæder mig til at se den færdig.
Det gør mig SÅ gal, når der ikke tydeligt står nogen til ansvar for firmaer, der forventer at folk giver penge for deres produkter. En kundetelefon er bare ikke godt nok!
SvarSletJeg har derfor været ved at kigge lidt på firmaet, og jeg kan faktisk ikke lige umiddelbart finde noget navn, telefonnummer eller emailadresse, der vil stå til ansvar for Ingelise. Det synes jeg, er bekymrende.
Har du tjekket kolofonen i bladet? Står der noget der?
Hej Karin
SvarSletJeg kan desværre ikke finde nogen mailadresse til Ingelise :-((
Jeg håber heller ikke Jonas vil blive mobbet fordi han går til korsang, han er så glad for at synge så det ville være synd hvis nogen gør grin med det og da han lider af astma kan han ikke så nemt være med til de lidt mere vilde aktiviteter som f.eks fodbold.
Helikopteren er broderet på, så den var ikke svær at strikke;-)
Hej Nette
Der står intet i bladet udover telefonnummeret. Det står så til gengæld nævnt flere gange, men hvad hjælper det, hvis kunderne ikke kan komme igennem. Jeg har prøvet igen i dag, men nu er der kun en konstant optagetone. Gad vide om hende Ingelise kun har én medarbejder til den kundetelefon. Det er første gang jeg har været utilfreds med Ingelise, men jeg har jo nok hørt fra andre sider at mange har haft problemer på både den ene eller anden måde. Bortset fra det, så mener jeg godt nok, at når vi skriver år 2009 og firmaet har hjemmeside og internetshop, så er det mindste man kan sørme da at anskaffe sig en mailadresse så kunderne har en chance for at komme igennem.
Måske man skulle sætte sig og bikse en snailmail sammen til fru ingelise.
Sikke en masse bøvl for en at give en simpel besked. Det er da frækt, at man bliver smidt helt af systemet - men så er de da sikre på at ingen kan komme i kontakt med dem!
SvarSletJeg er meget imponeret af dine evner med en hæklenål:-)
Ja ros skal de da ikke have for kundevenlighed.. Nå men håber du får løst problemet. Jeg har selv lige opsagt abonnementet, bruger stort set ikke deres opskrifter..
SvarSletHej Jane jeg kan godt forstå din irritation, jeg har lige sagt mit blad op, men jeg skrev et rigtig brev for engang skyld. Jeg kunne nemlig heller ikke finde deres mail adresse nogle steder.
SvarSletFlot trøje !
Hvis det var mig, og jeg var rigtig fræk, så havde jeg ringet til dem der varetager deres websites, og spurgt dem, om de har en mailadresse...
SvarSlethttp://www.bjerre.dk/page828.aspx
Har haft lignende erfaringer med Ingelise - jeg holdt bladet Kreative kvinder, der desværre gik ind, blev opkøbt af....Ingelise, så fik man et brev om at nu ville man få Ingelise i stedet for....eller man ville få Ingelise for de penge, man havde tilgode...prøvede forgæves at afmelde....drog på ferie....skrev derfra og afmeldte, nu kunn ejeg pludselig...og så fik jeg (frækt) et brev om at jeg skyldte 122 kr.!!! Uh, jeg lider ikke det foretagende. Noget burde gøres!
SvarSlet