tirsdag, oktober 13, 2009

Vi skal til fest

Så fruen har været på indkøb :-))
Ovenikøbet på udsalg, da flere af kludene var nedsat og det er jo ik´ så ringe endda.
Jeg er egentlig udpræget buksepige og går kun yderst sjældent i nederdel, men da det er et sølvbryllup vi skal til, synes jeg denne gang, at jeg vil iføre mig en nederdel. på billedet ser det ud som om den er skæv, men det er den ikke. Den har nemlig spidser i forskellige længder forneden. 199,00 kr måtte jeg smide for den :-)


Tunika´en er ikke købt i samme forretning som nederdelen, men den turkise farve er nøjagtig den samme i begge dele, selvom det ikke helt ser sådan ud på billederne.
Den er af mærket Zhenzi (tøj i store størrelser) og kostede 125,00 kr :-)


I samme forretning fik jeg en tynd sort skjorte til at have ud over den turkise tunika. Den er af mærket Veto og har flere flotte detaljer både foran og bagpå. 210,00 kr for den :-)


Sidst men ikke mindst købte jeg nye sko hos Deichmann sko. 169,00 kr :-)


I alt 703,00 kr for alt det. Jeg er godt tilfreds :-)

7 kommentarer:

  1. Gratulerer med flotte og ikke minst rimelige innkjøp! Håper det blir en hyggelig fest!

    SvarSlet
  2. Ja, engangimellem har man lov at være rigtig heldig at handle - og når så farverne matcher hinanden (den turkise) så er det da supert. Du kommer til at se godt ud!

    SvarSlet
  3. Det var fine indköb og må siges at väre väldigt billigt for at blive ekviperet, godt gået!

    SvarSlet
  4. Sikke nogle fine sko :)
    Jeg har også lige fundet mig et par nye sko. Sat ned fra 399 til 100 kr hos Jette Riis. Tilbud er nu en god ting :)

    SvarSlet
  5. oi hvor du skal bli flott!! Du får legge inn et bilde av deg i all den nye prakten ;)

    SvarSlet
  6. Du har virkelig funnet mye flotte klær til en grei pris. Så gøy det skal bli å kle seg til sølvbryllup nå. God fornøyelse.

    SvarSlet
  7. Du bliver bestemt TOP lækker til det sølvbryllup. Og så er det jo også et plus at det ikke blev afsindigt dyrt. Det er så trælst at have noget vanvittigt dyrt tøj hængende i skabet, man ikke får brugt

    SvarSlet