torsdag, juli 02, 2009

Pyyyhhh!

Kære Vorherre, skru så ned for termostaten! 33 grader har vi haft i dag. Det er altså bare for meget for mig. Jeg koger, bliver træt, doven og irritabel. Ungerne er umulige og køleskabet skrues op for fuld køl, bare ikke det ender med skidtet brænder sammen.
I morgen skal hytten rengøres og der skal handles ind til grillfest på lørdag. I mandens familie er der tradition for at man skiftes til at holde grillfest og i år er det så vores tur og det ser jo unægteligt ud som om vejret er med os. Det er nu hyggeligst når det kan foregå udendørs. Adskillige gange har vi måttet grille under halvtag og spise indendørs. Grillmad smager bedst udendørs!


De første blomster i min Klematis sprang ud i dag. jeg tror den blir rigtig flot i år, der er ihvertfald masser af knopper i den.

1 kommentar:

  1. Samme tendens her i huset.... jeg skal ha syet lynlås i min nye trøje, men det er simpelthen for varmt, så det venter...
    grillfest skal vi også ha i aften, og det er absolut bedst udendørs...
    Indkøbene venter....
    Smuk klematis..

    SvarSlet