tirsdag, juli 14, 2009

Sommerens favorit


Endnu en Coral er færdig og den er endnu bedre en den forrige jeg strikkede. På den turkise havde jeg slået lidt flere masker op til bærestykket og det er skyld i at den har en, synes jeg, for dyb v-udskæring. Jeg troede jeg var nødt til at gøre den størrer for at jeg kunne passe den, men det er altså ikke nødvendigt.
På den orange her har jeg dog strikket lidt længere inden jeg samlede stykkerne for at få et lidt størrer ærmegab.
Igen har jeg strikket i Ideas Daily bomuldsgarn fra Coop og har brugt knap 5 nøgler orange og en sjat hvid til striber.

Hvis nogen af jer skulle få lyst til at følge min opskriftsblog (madopskrifter) så kan den findes her.
I sin tid blev bloggen oprettet fordi jeg var på slankekur, men nu har jeg slettet alle gamle indlæg og lægger så i stedet opskrifter ind på mad som vi godt kan li´ og de fleste opskrifter er på sund mad men indimellem sniger der sig nok lidt usundt ind.
Min helt egen online kogebog ;-) følg med, hvis du har lyst.

4 kommentarer:

  1. Hvor er en blevet flot.
    Rigtig flot sommerfarve..

    SvarSlet
  2. Din Coral er bare flot... dejlig farve.. min halter stadig, men jeg mangler kun få omgange... hvor er det kedeligt at strikke noget 2 gange, så kan hun lære det kan hun!!!

    SvarSlet
  3. Hvor er din coral dog smuk, en rigtig sommerfarve.
    Merete

    SvarSlet
  4. Så blev Coral færdig - og jeg har gjort samme erfaring som du mht ærmegabene... at for- og bagstykke skal ha et par cm mere...

    SvarSlet