søndag, juli 19, 2009

Vi overlevede ;-)


Nu er de 3 ekstra børn blevet hentet og det var såmænd slet ikke så slemt. De værste var vist vores egen på 6 og 8. De var helt oppe og køre over at her var så mange og da det var sengetid, hvor den 7 årige også skulle være på deres værelse, gik det helt galt. De har leget og pølet rundt den halve nat. Kl. 01.30 var jeg inde og prøve at dæmpe gemytterne sidste gang, inden jeg selv gik ud som et lys.
De to små hørte vi ikke en lyd fra hele natten og det var ellers dem jeg var mest bekymret for ;-)
Lidt klatøjet må jeg indrømme, at jeg er, så eftermiddagen skal vist foregå i roligt tempo sammen med et par pinde og noget garn.

3 kommentarer:

  1. Dejligt at det gik godt. Men det er altid lidt sejt at passe andres børn.
    Håber at hyggen hjælper lidt på trætheden
    Merete

    SvarSlet
  2. Ja, det er jo som regel ikke de mindste der volder problemerne. Kender alt for godt at ens egne styrer løjerne og holder "fest" til sent...
    Men sjovt har de sikkert haft det...
    Overnatter I mon her? så kan vi se om det gentager sig...*S*

    SvarSlet
  3. Tak for invitationen til din blog- jeg er glad for at jeg må være med. Jeg håber dine børn med tiden får lige så meget glæde af deres fætter og kusiner, som vores har haft, så din manglende nattesøvn bliver betalt tilbage i gode familieforhold senere i livet. Nu er det et stykke tid siden jeg har kigget på dine ting, men jeg er fuldstændig forelsket i din orange koral fra Helga isager- hvor er den flot. Ligeså de små dukkevognstæpper. God sommer med masser af børn. Tænk i gamle dage havde man sådan en flok hver dag, men når der bliver lidt ro på dem vil du nok opdage at det er en hjælp og de passer mere eller mindre sig selv i deres eget børneunivers til glæde for både dem og dig

    SvarSlet