onsdag, juli 11, 2007

Tagged

Jeg er blevet tagged igen. Denne gang skal jeg skrive 8 ting om mig selv. Ja det blir sørme værre og værre, men jeg prøver selvfølgelig. Denne gang er det Jette og Tina der har tagged mig.

1. Først i 90´erne var jeg tæt på at stille op til kommunalvalg, men sprang fra i sidste øjeblik.

2. Jeg er engang blevet spået. Jeg grinede meget af noget af det og tænkte at det kommer jeg aldrig til at opleve, men det jeg troede mindst på blev faktisk til virkelighed.

3. Det værste jeg har oplevet var da jeg mistede min lille pige der var født 13 uger for tidligt og kun vejede 730 g

4. Jeg har overhovedet ikke grønne fingre og har taget livet af mange potteplanter.

5. Jeg er meget nærsynet -13,5 og bruger kontaktlinser

6. Jeg er meget meget bange for fyrværkeri og af den grund bryder jeg mig ikke om nytårsaften.

7. Jeg holdt op med at ryge for 7 år siden, nu bider jeg negle i stedet for;-)

8. Den værste film jeg nogensinde har set er "Nattevagten" jeg får næsten mareridt bare af at tænke på den og vil aldrig se den igen.

Det er lidt svært at følge med i hvem der er tagged, men jeg har fundet 8 jeg gerne vil vide mere om og håber I har lyst. Jeg ved mange har ferie lige nu og måske har travlt med andre ting, så det er helt i orden hvis I vælger at lade være, der er ingen "hard feelings" af den grund.
De 8 er Marlene, Maria, Fru And, Bebiane, Susanne, Siffe, Dorthe og Kamilla

4 kommentarer:

  1. Kul att du ville tagga mig. Svar kommer snart.

    SvarSlet
  2. Tak for tagget... :-) Har grebet bolden.
    Marlene

    SvarSlet
  3. uuuh! Åe Nå jamen jeg lægger hovedet i blød - og så må vi se hvad der sker *g*

    SvarSlet
  4. Hej igen
    Ja, så siger jeg tak for tagget - opgaven er blevet fuldført... Se bare på min blog..

    SvarSlet