fredag, juli 13, 2007

Ferietid

Så er det lige før der er afgang til Arrild, hvor vi har lejet et sommerhus. I morgen kører vi afsted, mens vi overlader huspasningen til svigerforældrene. Og med den lokale sherif som næsten nabo går det jo nok.
Ugen har været travl med indkøb af alt muligt uundværligt og jeg har bagt boller og kager til ferien, vi skal jo nødigt sulte;-)
Lidt strik er det osse blevet til og jeg har overvejet hvad der skal med i sommerhus. Det får I jo nok at se når jeg vender hjem igen. Jeg har osse søgt på nettet efter garnforretninger i det sønderjyske og håber jeg får købt lidt med hjem, men nu må vi se hvad udvalget er. Vi glæder os ihvertfald allesammen til vi skal afsted. Min største bekymring er da nok om jeg kan undvære min pc og mine daglige besøg på alle jeres skønne blogs for jeg må nok indrømme at jeg er ganske netafhængig. Ja ja men det går jo nok, ude af øje ude af sind, er det ikke sådan det hedder og så har man jo osse noget at glæde sig til at komme hjem til igen.
Vi ses om en uges tid.

8 kommentarer:

  1. Hejsa.
    Rigtig god tur. Glæder mig til at høre om ferien, og om du har haft tid til strikketøjet ;o) Nyd nu ferien.
    Knus Mona.

    SvarSlet
  2. Hej Jane.
    Kan du ha' en rigtig god ferie og nyd tiden uden pc'er ;-)) - det er sundt. Hvad mon du tager med af strikketøj?
    MAnge hilsner
    Anne-Mette .....du får Bob at se, når du er hjemme igen.

    SvarSlet
  3. Hej Jane.
    Rigtig god ferie,så håber vi på det gode vejr nu:-))

    SvarSlet
  4. Hej Jane
    Rigtig god ferie, håber vejret viser sig fra den pæne side. Du finder nok et godt strikketøj, det plejer du at være god til.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  5. Hav en rigtig dejlig ferie med masser af nydelse og afstressning.
    God tur.
    Kh Karen S

    SvarSlet
  6. Hoppas semestern blir trevlig!

    SvarSlet
  7. Hej Jane..
    Jeg håber i får alletiders ferie, og at du kommer hjem med en masse billeder og oplevelser, som vi andre kan leve lidt med på!! - ja der er 14 dage inden det er min tur til at holde ferie.. glæder mig til at se dit strik;-))

    SvarSlet
  8. Hej Jane.
    Jeg håber at ferien bliver rigtig god - vejret lader til at vise sig fra den gode side i den kommende uge her....skal selv lige arbejde en uge mere, så er det min tur....
    Kh
    Annette

    SvarSlet