mandag, juli 02, 2007

Sommertop


Sommertoppen fra Ingelise Juni 07 er færdig, så nu kan sommeren godt komme an.
Hvis ellers vejret arter sig tror jeg at den vil blive brugt en hel del. Jeg er godt nok ikke så babydollagtig som hende modellen i bladet;-) men mon ikke det går alligevel. Jeg synes den passer godt til min sommernederdel og osse til cowboybukser. Billedet er taget inden jeg har fået den vasket, så det er derfor den har det lidt krøllede look. Jeg har brugt knapt 350 g Mariposa merceriseret bomuld fra Aldi.

15 kommentarer:

  1. NØJJJJ Jane.. den er sku da floooottt..og den klær dig bare så meget;-))
    Jeg skal også igang med den snart, det er helt sikkert!!!
    SMUKT

    SvarSlet
  2. Den klæder dig da fint, Jane. Hæ hæ ... jeg kender altså godt det med at når noget er taget af pindene skal det i brug ... gider ikke vente på vask og tørring. Nyt tøj - haps - på den levende gine" i en fart.
    God sommer til dig ønsker Hanne V

    SvarSlet
  3. Den er da blevet rigtig flot! Jeg kan rigtig godt lide farven :-)

    SvarSlet
  4. Det er en super flot top, der klæder dig rigtig godt, også kan den anvendes til mange ting.
    Hvor kan jeg finde/købe opskriften?
    Forsat god sommer.
    Knus fra
    Dorthe

    SvarSlet
  5. Den top er bare sød og den klær dig godt.
    Har du ikke været lidt hurtig? Eller er det bare mig der strikker langsomt for tiden
    KH Lene

    SvarSlet
  6. Den er da skøn og du er endnu skønnere. Dejlig og sommerlig og let og ihh altså ;-)
    Kh Karen S

    SvarSlet
  7. Hvor er den altså flot, den klæder dig bare så godt:-))

    SvarSlet
  8. Hej jane
    Den er da bare blevet vildt flot - og matcher din nederdel rigtig fint. - helt festtøj!
    kh
    annette

    SvarSlet
  9. Hej Allesammen
    Hold da op hvor jeg rødmer over al den ros i gir mig. Det har jeg altså slet ikke fortjent, men det er da dejligt alligevel ;-)
    Til Dorthe - Jeg har sendt en mail til dig

    Til Lene - Jo det har gået rimeligt hurtigt og det kan godt ses på resultatet, den er altså lidt ujævn, fy skamme sig ;-)

    SvarSlet
  10. Hej Jane.
    Hold da helt op, den er bare flot.
    Jeg kryder fingre for at der snart kommer solskin, så du rigtig kan få den i brug.

    SvarSlet
  11. Hvor er den flot :o) og den har en god facon...
    superflot farve...

    SvarSlet
  12. Meget meget klædelig, Jane :-)))).
    Den top er virkelig blevet flot.
    Og den sidder da bare perfekt.
    Tillykke med det!
    KH Gitte B

    SvarSlet
  13. Hej Jane.
    En supersød top og du er jo bare kanon hurtig med strikkepindene ;-)
    Ja, så mangler vi altdå bare lige sommervejret.
    Mange hilsner Anne-Mette

    SvarSlet
  14. Hold da op den kom hurtigt af pindene da! Jeg tilslutter mig "rose-koret": den er blevet lige i øjet. Sidder godt og dejlig sommerfarve!
    God ferie til dig og familien.
    Marlene

    SvarSlet