mandag, juni 04, 2007

En perfekt weekend

Det er ikke kommet meget strik fra min hånd i denne weekend. Istedet er den blevet brugt til at bage, lave mad, have gæster og i går tog vi sammen med nogen venner i Fårup Sommerland

Her var der nogen der blev meget våde... hi-hi


Og her sidder en flok meget trætte drenge, lige før lukketid




Vi havde en rigtig god dag og vejret var helt perfekt, så selvom vi indimellem blev noget våde så blev vi hurtig tørre igen.
Jeg havde selvfølgelig glemt at smøre mig selv med solcreme, så jeg ligner en kogt krebs i dag og har ikke sovet så godt i nat, men det er jo selvforskyldt og kan ikke ødelægge den gode oplevelse.

8 kommentarer:

  1. Koselig å gjøre noe annet enn håndarbeid, trodde det var Djursland sommerpark,der har jeg vært,men Fårup er vel en annen park?Takk for hilsen på bloggen min, forresten.

    SvarSlet
  2. Hej Rigmor
    Fårup og Djurs Sommerland er næsten ens og de har de samme attraktioner. Vi bor ikke så langt fra Fårup så derfor valgte vi den.
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. Det ser godt nok hyggeligt ud jane..
    og du har ret de ser noget brugte ud de drenge Hi-hi.

    SvarSlet
  4. Hej Tina
    De var MEGET brugte, men det har den fordel at der var ro i bilerne på hjemvejen.
    Kh jane

    SvarSlet
  5. Vi har også været der et par gange, da vi boede længere nordpå...

    sikke et sted, der kunne køres en masse krudt af i løbet af en eftermiddag...

    de fleste gange har mine også sovet inden vi nåede ud af parkeringspladsen :o)

    SvarSlet
  6. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  7. Det ser ud til at de rigtig har hygget sig-)) Vi skal også snart i sommerland igen...Men nu bliver det jo med børnebørnene, det bliver skønt:-))

    SvarSlet
  8. Hej Mona
    Glæd dig, jeg har hørt at børnebørn er livets dessert:o)
    Kh Jane

    SvarSlet