fredag, juni 08, 2007

Bølger...


Selvom jeg havde forsvoret at det kunne ske, så er jeg sørme osse hoppet på bølgetæppet. Jeg synes alle jeres tæpper er så smukke, men har tit tænkt at det gider jeg alligevel ikke. Så jeg ved ikke lige hvad der skete i går, men pludselig greb jeg mig selv i at lede i alle kroge efter noget bomuldsgarn og en hæklenål, og nu er jeg så startet. Det blir i alle mulige og umulige farver for jeg vil bruge mine rester først og fremmest, dog er jeg nødt til at købe lidt indimellen for at det skal blive i en brugbar størrelse. Indimellem alle farverne har jeg tænkt mig at den sandfarvede skal være den gennemgående farve, sådan bare for at det ikke skal blive alt for spraglet.

8 kommentarer:

  1. Det bliver flot..God ide` med den sandfarvede imellem, det giver mere ro i tæppet,og så med en masse glade farver:-))!

    SvarSlet
  2. hej Jane..
    Jeg har det lige som du har haft det..jeg syntes det er et flot tæppe, men også et enormt stykke arbejde..men dem som har lavet et går jo i gang med nr. 2 også..så det må være hyggeligt at lave.. jeg er sikker på dit bliver smukt..

    SvarSlet
  3. Sikke nogle dejlige farver. God arbejdslyst med tæppet - det ER hyggeligt at sidde med.

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet
  4. Sikke dog et spring :o).... det bliver supergodt... ingen tvivl...

    glæder mig til at se de næste farver...

    Go' week-end

    SvarSlet
  5. begyndelsen ser i hvert fald godt ud, og det er sjovt kan jeg fortælle.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Hej Jane
    Det ser rigtig godt ud, sikke flotte farver.
    Mvh Jette

    SvarSlet
  7. Hej JAne.
    Så er endnu en hoppet på vognen med bølgetæppet. Glæder mig til at følge dit tæppe. Jeg har desværre ingen bomuldsrester - en enkelt måske - så det varer nok længe, inden jeg hopper på vognen, selv om jeg synes, der er lavet nogle flotte tæpper.
    God weekend.
    Mange hilsner Anne-Mette

    SvarSlet
  8. Dejlige farver Jane.
    Rigtig god fornøjelse med et afslapppende bølge-projekt :-)

    SvarSlet