onsdag, juni 20, 2007

Knorr


Jeg har samlet stregkoder fra knorr produkter som så skulle sendes ind og man kunne få flotte præmier. Jeg sendte 2 ark stregkoder afsted og på det ene havde jeg valgt at præmien skulle være et lasagnefad og på det andet havde jeg valgt 2 suppeskåle. For et stykke tid siden fik jeg så et brev hvor der stod at de desværre var udgået for præmier, men jeg kunne istedet vælge mellem forskellige kasser med Knorr produkter. Nu har jeg så modtaget den ene kasse jeg valgte og venter så bare på den anden der er med supper og dressing.

Jeg har været en tur i Aldi i dag og har fået købt noget bomuldsgarn i lyseblåt til en sommertop, mørkeblåt til GG og så noget hvidt til lageret he-he
Bette mangler godtnok nogen ærmer, men blir lige lagt til side for nu skal der strikkes i bomuld.

5 kommentarer:

  1. Åh ja... De fantastiske Knorr produkter. Min søn mener, at hans mor laver den bedste lasagne i verden, han skulle bare vide.
    KH. Lene

    SvarSlet
  2. Hej Lene
    Fnis... det er det samme her i huset. Nemt i en snæver vending, hvad skulle vi gøre uden Knorr.
    Kh Jane

    SvarSlet
  3. tihi, helt enig, hvad skulle vi dog lave uden Knorr? her i huset, med 5 börn, svigerbörn, barnebarn, börns kammerater osv, er vi ofte omkring 10-12 ved aftensbordet, og da kan Knorr rigtig være en værdifuld hjælp.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  4. Hej Frida
    Det er godt nok en ordentlig flok at ha ved spisebordet, så jeg kan godt forstå du osse er glad for Knorr.
    Kh Jane

    SvarSlet
  5. sikke da en skøn præmie... når det nu skulle være at du blev "snydt" for den anden...
    Vi sværger også tit til knorr... og jeg kan hver gang høre min mormor rotere i sin grav over vi ikke laver tingene "fra bunden" :o)

    SvarSlet