onsdag, november 18, 2009

Ingelise, you make my day very bad :-(

Hvis I har fulgt lidt med her, har i nok læst jeg har opsagt mit abonnement, eller rettere mine åbenbart to abonnementer hos en vis fru Ingelise.
I går modtog jeg så et brev med en regning fra Ingelises symagasin, lydende på 2 blades pris, fordi jeg havde opsagt mit abonnement for sent og derfor er tvunget til at modtage to blade mere (jeg havde kvartalsabo. på STRIKKEMAGASINET).
Jamen det er dælme da svært at opsige et abonnement som man ikke var klar over man havde. Jeg havde jo bestilt strikkemagasinet og desuden prøvede jeg HVER DAG i flere dage, at komme igennem på telefonen uden at det eneste gang lykkedes mig at få en levende medarbejder i snak.
For at det ikke skal være løgn har jeg så i dag modtaget en regning fra Ingelises strikkemagasin, lydende på 1 blad, med samme begrundelse, for sent opsagt abonnement. Så nu kan jeg se frem til at modtage 2 symagasiner og 1 strikkemagasin mere.
Men helt til grin er det da, at nederst i brevet står at de håber jeg vender tilbage som abonnent senere :-))) det tror jeg nu ikke de skal regne med!

15 kommentarer:

  1. Hvor dum kan man da være, med sådan en behandling tror jeg ikke at man har særlig lyst til at kommet tilbage. Det er uforskammet af dem efter min mening.

    SvarSlet
  2. Jeg kunne godt tænke mig at vide om det er helt lovligt at forlange så langt et opsigelsesvarsel? Godt du ikke har årsabonnement.

    SvarSlet
  3. Uf, den slags er da så uforskammet.

    SvarSlet
  4. Hi hi - de er for meget. Jeg præsterede den største løgn i telefonen til dem. De bliver nemlig ved med at ringe i flere år efter man stopper abonnementet. Telefonsælgeren sagde "du laver måske ikke håndarbejde mere?" - hvortil jeg skyndte mig at svare "nej". Altså, mens jeg strikkede videre......
    Vi får se, om det hjælper!

    SvarSlet
  5. ja, så kan jeg nok også regne med at få brev fra dem en af dagene - med mindre de forstod mine ord så tydeligt, at de tilbageføre mit tilgodehavende - jeg havde nemlig lavet et årsabonnement i foråret :-((
    Jeg synes absolut ikke du skal betale noget som helst - skriv til dem og bed om en retur adresse, og har du "penge" tilgode på dit abonnement, så send dit konto nr, og bed dem om at overføre pengene for dit resterende abonnement..... jeg tror nemlig at vi er nødt til at "danne fælles front" mod den kære Ingelise.... det er simpelthen så svinsk det de laver lige nu - og ikke den mindste undskyldning eller forklaring på den manglende kontakt til firmaet.... grrrrrr... hun kan virkelig få mit temperament i kog, og overvejer allerede mit næste skridt mod Ingelise, alt efter hvordan de reagerer på mit brev :-D
    Ha' en GOD dag, og giv Ingelise kamp til stregen!

    SvarSlet
  6. Øv, sikke en ubehagelig oplevelse for dig.
    Godt du ikke har et årsabonnement.

    SvarSlet
  7. Du er ikke den eneste jeg har hørt der har problemer.
    Håber det hele går i orden!

    SvarSlet
  8. Kære alle der også har problemer med Ingelise sy og strikkemagasiner. Jeg har været trofast kunde på Ingelises sy og strikkemagasin i 10 år men har nu meldt mig ud fordi de har delt det gamle blad op i 2 magasiner og totalt ignoreret mit fravalg af det ene blad.

    Jeg har gennemskuet deres principielt unfair forretningsmetode for at få flest mulig penge ud af mig. De har lavet en "labyrint" til kundeservice - så man får utrolig svært ved at komme i kontakt med abonnements- og kundebogholderiet - både online og pr. telefon.

    DERFOR GØR PRÆCIS SÅDAN HVIS DU VIL OPSIGE DIT ABONNEMENT:

    Gå ind på www.ingelise.dk

    Vælg enten SYMAGASIN eller STRIKKEMAGASIN på velkomstbilledet. --

    Vælg KUNDESERVICE på forsiden til symagasinet eller strikkemagasinet. --

    På kundeservicesiden tryk på linket med lyseblå tekst mitabonnement.dk/strikkemagasin eller mitabonnement.dk/symagasin. --

    (Nu åbnes en ny side til log ind og her skal man bare ignorere logoet Ingelise's Strikkemagasin - for man kan både logge ind med sit abonnementsnummer (UDEN PUNKTUM) på symagsinet eller strikkemagasinet).

    Tast ABONNEMENTSNUMMER (uden punktum) og tast POSTNUMMER og tryk på LOG IND. --

    Tryk på ANDRE ÆNDRINGER på velkomstsiden til dit strikke- eller symagasin. --

    Peg og tryk på teksten AFMELD ABONNEMENT på "andre ændringer" siden. --

    Tryk på AFMELD - og husk at tage skærmprint når siden har opdateret og skriv dato på for dokumentation. --

    SÅDAN - så kan de lære det - dem på Ingelise.dk

    Det er mig der bestemmer over mine penge.

    Håber at alle I herinde på dette fora kan bruge min hjælp til ikke at blive taget ved næsen af www.Ingelise.dk



    Kærlig hilsen Lene M. L.

    SvarSlet
  9. Hej igen allesammen.



    Ingelise.dk's CHEFREDAKTØR HEDDER INGELISE BJERRE.JEG HAR FUNDET HENDES EMAIL PÅ NETTET: kb@ingelise.dk

    Ligeledes har jeg fundet at Kresten Bjerre: kb@bjerre.dk er administrerende direktør for BJERRE MEDIA der publicerer og administrerer Ingelises kundebogholderi. Se selv på dette link: http://www.mitabonnement.dk/page828.aspx og bemærk de har samme postadresse.



    Jeg er rasende og har sendt klage til ovennævnte mailadresser. Jeg har intet svar fået, så jeg føler efterhånden mig godt og grundigt taget ved næsen.

    Se hvorfor hvis i da orker at læse om alt mit bøvl med Ingelise.dk



    Det, der er frustrerende med Ingelise.dk det er at selvom man har fravalgt et blad efter alle kunstens regler, så sender de det alligevel og man har ingen mulighed for at få dem til at rette deres fejl. Jeg ringede 89 gange ,pga man får optagetone, til deres kundeservice på 70117080 og valgte 2 (som man skal) for at komme i kø til deres kundebogholderi men kunne høre at talemaskinen satte mig i kø til Ingelise Shop (som man ellers skal taste 1 for at ringe ind til) i stedet. Der sad jeg i kø som nummer 4 i 20 minutter og havde nu brugt 1 time og kr. 35,78 (til TDC) på at komme i gennem til Ingelises kundebogholderi. Det vil jeg ikke finde mig i så jeg ringede op igen og valgte i stedet 3 for at komme igennem til Ingelises Råd og vejledning. Jeg kom straks igennem men medarbejderen sagde hun ikke kunne stille mig om til kundebogholderiet, jeg er gl. telefondame så jeg ved man kan omstille 701numre de er opfundet til det samme. Den ellers venlige medarbejder lovede at Ingelises kundebogholderi ville ringe mig op eller maile til mig, hun fik også mit abonnementsnummer. De har hverken ringet eller skrevet til mig. Derefter har jeg opsagt abonnementet online og skrevet i bemærkningsfeltet at de bedes kontakte mig hvad de ikke gør men sender mig istedet et standardbrev på min udmeldelse og jeg skylder dem nu kr 39,50 + kr. 15,00 i gebyr.

    SÅ NU ER JEG RASENDE og det er derfor jeg påstår de har opfundet en "labyrint til deres kundeservice". Ingelise.dk satser på vi bare giver op og betaler.



    Kærlig hilsen

    Lene M. L

    SvarSlet
  10. Hej Lene
    Jeg forstår godt du er rasende. det er vi efterhånden mange der er. Jeg kan læse at din historie er nogenlunde ligesom vi andres. Det er utroligt at hun kan blive ved med at behandle kunderne på den måde, men på alle håndarbejdsforum er der efterhånden utilfredse kunder, så jeg tror snart det firma kan lukke biksen.

    SvarSlet
  11. Det er også surt at det altid skal være en kamp at opsige en blad, har selv lige været igennem det da de stoppede bladet kreative kvinder, jeg opsagde det dog inden for den tid de havde sat, men endte med at modtage nye blade Sy og et der hed strik, så ringede og brokkede mig over det og de sagde det var slut..der gik en måned og nyt blad kom. så jeg ringede igen og brokkede mig og jeg skriver altid dato ned når jeg har ringet og hvem jeg har snakket med, og når man så siger det til dem så hovsa så kan de egentlig godt se i deres system at man er afmeldt. det er da noget underligt noget.
    så mit tip er at skrive ned hvem man snakker med og hva dato man har ringet. det har hjulpet mig.
    -sara

    SvarSlet
  12. Det lyder da som en sag for Forbrugerstyrelsen/Forbrugerombudsmanden

    SvarSlet
  13. Jeg købte en af deres dyre strikke magasiner og fandt simpelhent bladet for tyndt.... Godt jeg ikke nåede at få et arrangement med dem - det virker som et arrangerede ægteskab - du slipper aldrig ud af det igen.......

    SvarSlet
  14. Kære alle

    Jeg håber meget på at i både fornemmer og oplever et bedre magasin og en bedre service.

    Vi overtog magasinerne i Juli måneder og arbejder på højtryk på at gøre dem bedre, lytte til vores læsere og gøre det til nordens bedste magasiner, så derfor er i mere end velkommen med gode ideer, ris & ros, samt andet

    Ha en rigtig god dag og et godt efterår !

    Lars Schilling Jacobsen

    SvarSlet
  15. Hey, I am checking this blog using the phone and this appears to be kind of odd. Thought you'd wish to know. This is a great write-up nevertheless, did not mess that up.

    - David

    SvarSlet