onsdag, december 03, 2014

Man skal gå før man kan løbe.....



PRÆSTEGÅRDEN I SINDAL
 Jeg er ikke helt klar til løbeture endnu, men en gåtur kan jeg klare og så er det skønt at vi har Slotved skov lige i baghaven. Turen rundt om skoven er ca 4 km og det er en passende tur for mig lige nu.
For bare én uge siden kunne jeg knapt gå 500 meter, så det er et stort fremskridt at kunne gå en lang tur :-)



















SLOTVED SKOV - LIGE I BAGHAVEN :-)


Når man er vant til at dyrke så meget motion som jeg gjorde før operationen, så kan man tydeligt mærke at man mangler det. Vægtmæssigt skal man også passe på når man pludselig stopper med motion og jeg har da også taget 2 kg på, men har jo også været meget inaktiv og har heller ikke haft det store overskud til at tænke på sund mad, det indrømmer jeg gerne, men nu er jeg i gang med lidt motion og der er igen fokus på maden, så jeg er ikke bekymret. Jeg ved at når jeg først kommer i gang med løbeturene igen så ryger de par kilo hurtigt af. 
































4 kommentarer:

  1. Det gjør ingenting om man legger på seg et par kg under en rehab, da trenger kroppen all extra energi den kan få :) Supert at du allerede klarer å gå 4 km DET er jo bragd! Fortsatt lykke til og God bedring ;)

    KOS deg og ha en herlig dag ;)
    Klem Vibbedille :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Vibbedille :-) Det er nemlig rigtigt, kroppen har brug for noget mere energi når den restituerer og pyt med de par kg når man ved de ryger af igen.....det skal jeg nok klare :-)

      Slet
  2. Hvor er det stærkt af dig, jeg er helt sikker på, du finder tilbage til dit sunde liv, fortsat god december

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Marianne.....jeg er heldigvis på rette vej igen, så er ikke i tvivl om at det nok skal gå :-) Også god december til dig :-)

      Slet