søndag, november 07, 2010

Weekend i fødselsdagenes tegn.

Der er virkelig blevet fejret fødselsdag her på vejen i denne weekend. I går var det naboen Lis der blev 50, selvom hun ligner en på 40, og så er det ikke engang løwn.

Hun havde inviteret til fest og vi fik den lækreste julefrokost-menu, så nu har vi fået årets første omgang grønlangkål…uhm, rigtig vendsysselske grønlangkål, det er bare guf……og ris alamande til dessert Smiley

I dag har vi så haft 20 til børnefødselsdag og jeg har seriøst spist alt alt for meget fed mad og kage i den her weekend…..hmm, der skal spise mange grønsager i løbet af ugen for at kompensere for det.

Kagemands-bageriet havde jeg overladt til byens bageri denne gang…..jeg kunne ganske enkelt ikke finde tid til det.

kagemand 004

Strikketøjet er ikke blevet rørt siden fredag morgen, men mon ikke jeg får strikket lidt i aften.

 

6 kommentarer:

  1. Tillykke med ham!
    Den kagemand ser da fantastisk ud :-)

    SvarSlet
  2. Tillykke.
    Du må se at få strikket lidt det giver da lidt motion om ikke andet i fingerne:)))

    SvarSlet
  3. Tillykke!
    Den kagemand ser virkelig festlig ud :)
    Jeg vil også skynde mig at få strikket lidt mere, inden weekenden er forbi.

    SvarSlet
  4. Læææækkkkerrr kagemand...
    Strik er vel også en slags motion...

    SvarSlet
  5. Det lyder som en rigtig hyggelig week-end. Tillykke med knaegten. Kagen ser slubregod ud.

    SvarSlet