lørdag, november 20, 2010

Endelig…

…blev sidste tråd hæftet og trøjen er færdig. Så håber jeg bare Rasmus´ mormor, som har bestilt trøjen er tilfreds med resultatet. Jeg synes selv den ser lidt stor ud i størrelsen til at være en 4 år, men det er jo også længe siden mine unger har været 4 og jeg har nok glemt hvor store de var.

rendegraveren 006

FAKTA

Opskrift: Fra Sandnes Smart 0308 Barn

Garn: Smart fra Sandnes ialt 352 gram, hvoraf de 250 g er den brune

Pinde: nr 3 og 3½

 

Og det her må jeg jo nok bare acceptere, selvom jeg synes, vi fik sne nok for de næste 50 år sidste vinter.

rendegraveren 008

I det mindste så nyder ungerne det Smiley

16 kommentarer:

  1. Hvor er det bare en sød børne sweater, du har strikket.
    God weekend.

    SvarSlet
  2. Sikke da et arbejde, men trøjen er da også bare blevet skøn
    Jeg stemmer for: ikke mere sne

    SvarSlet
  3. Rigtig flot sweater! Her har vi (jo) også ået sne, men i disse mængder er det acceptabelt.
    Christina smuttede straks i tøjet og rg ud af døren og byggede en snemand :)

    SvarSlet
  4. den er smadder sød og en rigtig drengesweater , den må da vist lige på listen til mit mindste barnebarn :-)
    her var der også sne imorges , det er heldigvis væk igen ....

    SvarSlet
  5. Hvor er den bluse flot. Skønne farver der er sat sammen. Den virker lidt bred i det.
    Der er ikke noget sne i Nordsjælland

    SvarSlet
  6. Kjempefin barnegenser du har strikket:) Nå faller snøen her også.

    SvarSlet
  7. Rigtig fin barne sweater, du har strikket. Håber at Rasmus og mormor bliver glade for den. Sne ser så hyggeligt ud, meeen.. det er altså lidt tidligt det kommer igen.

    SvarSlet
  8. Hvor er det en fin drenge trøje den kan da kun vække glæde ved både Rasmus og mormor ;-)

    SvarSlet
  9. Sikke en lækker drengesweater, med gravko.../gravkøer!
    Den er bare lækker.
    Sne... hvad er det, ikke i det Sønderjyske, vi har kun haft støv regn hele dagen.
    Men forsat god weekend

    SvarSlet
  10. Hvor er det bare en flot bluse...bare der ikke kommer mere sne af gangen end der gjorde igår, så er det da til at leve med, synes jeg.;-))

    SvarSlet
  11. sikken en sej drengesweater.Den vil helt sikkert blive ynglingstrøjen.

    SvarSlet
  12. Superflot Janne :-)

    God Søndag

    SvarSlet
  13. Hvor er den dog skøn din strikkede drengesweater. Den skal både mormor og drengen nok blive glade for. Det gør da ikke noget, at den måske er lidt stor, så kan han passe den noget længere:))

    SvarSlet
  14. De er simpelthen så seje, de rendegravere, skulle jeg hilse fra min 4 årige og sige. :-)

    SvarSlet
  15. Størrelse 4 år eller 5-6, hvor er den bare flot, og anderledes tidsløs end visse andre trøjer. Så flot arbejde, og du får topkarakter 12 fra mig ;-)
    Hvad angår sne, ja da venter vi her på Lolland stadig - og som du måske fulgte lidt på sidekanten, da var år 2009/2010 første gang, at Rimkogeren og jeg oplevede sne her på Lolland, men så fik vi godt nok også læssevis i månedsvis. På tide, når vi havde 10 år på bagen efter fraflytning Sjælland! Kun de seneste 14 dage nåede jeg at blive træt af vejrliget - so jeg synger gerne skoletidens: Here we go again, happy as can be...
    nb. Dit strikkegarn til hue holdt ikke rigtigt, ville blive alt for dyrt at købe netmæssigt, men takket være dine oplysninger er jeg undervejs med garn andetsteds fra!

    SvarSlet
  16. Nøj, hvor er den bare flot, den trøje!!!

    Og ja, synes egentlig også at vi fik nok sne sidste vinter... det er heldigvis ikke kommet hertil endnu.

    SvarSlet