onsdag, juni 03, 2009

Onsdagshygge!!


Hvad er mere hyggeligt end at vinde garn op? Jeg kan ihvertfald slet ikke finde på noget som helst mere hyggeligt :-) Bortset fra lige at strikke selvfølgelig!
Garnet er Supersoft, som alle tilsyneladende strikker med lige for tiden, i skønne blågrønne nuancer. Topaz hedder den og farven er nøjagtig magen til den farve som mine øjne har. Det er meningen garnet skal omsættes til et Topstykke til mig, men inden da har jeg vist lige et par ting eller tre der skal være færdige først.
Jeg har også garn på lager til en Coral (bomuldsgarn) så det vil nok være mest praktisk at strikke den først, men nu må vi se, hvad der trækker mest.


Sammen med garnet som er købt hos Marianne Svit, bestilte jeg også en håndcreme. Den skal vist være god til tørre strikkehænder, men jeg har nu tænkt mig den skal bruges til en gave.

3 kommentarer:

  1. Hørtes nydelig ut det garnet! uansett er det koselig å vinde opp garn, det blir sååå fint!

    Toppstykket blir nok lekkert!

    Koos deg og ha en fortsatt herlig uke

    klem Vibbedille :)

    SvarSlet
  2. Jeg har også gjort et køb hos Svit i præsist den farve. Dog hader jeg at vinde garn op. Måske det er fordi jeg skal gøre det i hånden ?

    SvarSlet
  3. Hei på deg, takk for hyggelig kommentar :) Så masse flott du lager, heldig som har ei lita tulle å strikke til. Flott overbygget veranda får du også, heldige du:) Vi blogges:) God helg

    SvarSlet