lørdag, oktober 25, 2008

Norwegian Star Hat


I mangel af bedre har jeg brugt Margrethe som huemodel. Huen er et bidrag til Rokken, men jeg har allerede den næste på pindene til mig selv, bare strikket i noget andet garn.

Fakta
Opskrift: Norwegian Star Hat
Garn: Artic
Forbrug: 100 gram ialt, fordelt på 75 g grøn og 25 g rød
Pinde: Rundpind nr 4

Ud over at strikke, skal weekenden bruges på at pleje mig selv. Jeg vågnede i nat, med ondt i halsen og fuldstændig lukket i næsen. Utroligt at det kan komme så pludseligt, jeg fejlede intet da jeg gik i seng i går. Menuen i dag står vist på panodiler, næsespray og kamillete, så jeg kan være nogenlunde frisk igen på mandag.

2 kommentarer:

  1. Hvor er det en fin lille sag :-) Håber du får bugt med snuen :-)

    SvarSlet
  2. Rigtig dejlig hue.
    Smukt mønster.

    God bedring og hyg dig under dynen.

    SvarSlet