onsdag, september 24, 2008

Det er godt nok sølle...


...men det eneste jeg kan præsentere er et par sokker. Oveni købet har jeg været så doven, at jeg ikke har lavet striberne ens! Mig der ellers ikke er vild med sokker der er forskellige. Skidt pyt, landet ligger nemlig sådan at jeg har solgt dem til min medpassager og medstuderende, ja hende der grinte meget højt da jeg hev strikketøjet frem i toget!!

FAKTA
opskrift: Circle socks
Garn: Fabel fra Drops farve nr 677
Størrelse: 37
Pinde: nr 2½
Forbrug: 70 gram

6 kommentarer:

  1. Jeg syntes nu de sokker er super fine.
    Og det er da lidt sjovt,at tænke på hvem der skal have dem :o)

    Og herfra er der stor fortåelse for din prioritet.
    Klø du bare på med uddannelsen og familien.
    Jeg er her stadig når du er klar igen :-)

    SvarSlet
  2. Kære Jane...
    så er det man roligt kan sige."...den der ler sidst ler bedst..." 1-0 til dig....
    Forstår helt og aldeles din prioritering...
    kh
    Annette

    SvarSlet
  3. Sådan er det i perioder noget drosles op og andet geares ned. Jeg syntes faktisk at okkerne hvor striberne ikke er ens er charmerende, mon du er en snært autist :-)

    SvarSlet
  4. Thanks for stopping by my blog. Yes, it is in badly written French right now, but it is just temporary.

    There is someone who copies my entire blog posts and republishes them on his blog. He does this with several knitting blogs. He must make money somehow by having people visit his site, I'm just not sure how. Anyhow, all the blogs posts he copies are in English language. Just for kicks, I'm experimenting with some French posts (although, very badly written French) to see if he will lose interest in copying my blog. Or perhaps he will republish my French posts, I'd find that amusing if he did.

    My blog posts will eventually revert back to it's normal English self someday soon, I hope.

    I thought about temporarily password protecting the blog (or making it private and unreadable) for a few weeks, but I decided not to because I know a lot of people visit my blog for the free patterns and I'd rather not temporarily "close up shop" if I can avoid it.

    Sorry for the inconvenience.

    SvarSlet
  5. Kære Dejlig
    Dejlig med din besked i min kommentar boks og jeg røg straks over og kiggede med hos dig. Fantastisk flotte strømper finder man jo her hos dig :-) Hvor er det flot det mønster,der er på skaftet. God søndag

    SvarSlet
  6. kjempefine jo! Jeg er faktisk akkurat ferdig med et slikt par selv ;) Du har forresten fått 2 awarder i bloggen min, kom innom og se da vel ;)

    SvarSlet