torsdag, maj 24, 2007

Tagged

Kattemor har tagged mig. Godt nok på min gamle blog, men jeg er jo stadig den samme:-)
Jeg skal nævne 6 sjove ting om mig selv. Jeg har tidligere skrevet sjove ting om mig selv, men jeg gør det gerne igen

1. Jeg kan hele familiens nummerplader udenad. Og det griner de meget af. Når aldrig at hilse på dem, hvis jeg møder dem i bilen for jeg skal lige tjekke nummerpladen for at se om det nu osse var dem.

2. Jeg sover med strømper på hele året rundt.

3. Når jeg læser avis bladrer jeg bagfra.

4. Jeg er helt hysterisk med at strømperne skal parres rigtig sammen når de bliver hængt på tøjsnoren.

5. Jeg har et forfærdeligt rod i mine strikkepinde, men hvis jeg rydder op i dem, kan jeg ikke finde dem!

6. Jeg finder tit min tegnebog i køleskabet. Må være lidt distræt når jeg har handlet ind, for den havner tit derinde sammen med mælk og pålæg osv.

Nu er det så meningen at jeg skal tagge 6 andre, men her gir jeg op. Tror de fleste har haft den, men hvis nogen har lyst, så værsgo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar