tirsdag, marts 06, 2018

Lidt nyt til køkkenet


Hovsa det er da for længe siden jeg har skrevet herinde! Og et stykke tid siden mine køkkenhåndklæder var færdige, men nu er de så også kommet på bloggen. Helt enkle stribede håndklæder strikket i Hjerte Blend/Tendens fra lageret.

Meget er sket siden sidst jeg var herinde.....næsten for meget og jeg har dårligt kunnet følge med. Det resulterede da også i at jeg lige var nede at vende (depressionsagtigt)
Jeg har bla døjet meget med smerter i hele kroppen og blodprøver viste ikke rigtig noget, så diagnosen kom til at lyde på en Dysfunktion i nervesystemet.....noget i retning af kroniske uforklarlige smerter. Efter hvad flere har sagt kan det sagtens hænge sammen med når jeg ikke har det så godt psykisk. Men nu er der forår på vej (selvom her er ret meget sne) og jeg glædes over flere ting. Min eksmand har overtaget vores hus og jeg er frigjort fra alle forpligtelser. Har dog fået en lille gæld, men den er ingenting imod hvad den kunne have været, så det klarer jeg nok.
Jeg har også fået nyt job. Helt uventet og ikke planlagt, men jeg så en jobannonce og tænkte at det da var mit navn der stod på den stilling, så jeg søgte og vupti vapti så fik jeg jobbet og fra den 1.4. har jeg mindre end 100 m til mit arbejde, hvor jeg i dag kører 37 km hver vej, så det glæder jeg mig til. Jeg skal stadig være aftenvagt og stadig være SSH men nu inde på et plejehjem i stedet for i hjemmeplejen, så nu behøver jeg ikke bekymre mig mere om hvordan vejret er i forbindelse med jobbet ihvertfald.
Mit løb bliver ikke til meget for tiden. Jeg er vist rendt ind i en løbeblokering. Jeg kan hvertfald ikke rigtig få det til at fungere, men regner da stadig med at det nok skal komme igen. Igen så hænger det sammen med smerter og at jeg af den grund ikke har kunnet løbet så meget. Gradvist er formen så blevet dårligere og motivationen forsvinder jo også når det kun går én vej. Jeg er dog tilmeldt et løb i Hjørring om 3 uger og "kun" på knapt 8 km, men allerede nu ved jeg at 8 km løb klarer jeg ikke, så enten må jeg udgå eller også skiftevis gå og løbe.....hmm og tænk sidste sommer løb jeg halvmarathon uden problemer.....det er virkelig øv!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar