søndag, oktober 04, 2015

En pose blandede bolcher - lidt om hvad jeg har lavet i weekenden

Weekenden startede for mit vedkommende allerede fredag morgen, så her har været masser af tid til at slappe af og hygge.

Fredag eftermiddag var jeg i Tversted til Tannistest, hvor årets bil bliver kåret. Bilerne er udstillet hos Hotel Tannishus, hvor manden arbejder og hvilket såmænd var den eneste grund til jeg var der :D

Altså kunne da godt bruge én af bilerne, men jeg er ikke sikker på min bankrådgiver er helt enig med mig om det!



Der er også blevet tid til henholdsvis en løbetur og en gåtur i skoven som ligger nærmest lige i baghaven.
Meningen var egentlig at jeg skulle være i Odense i denne weekend og løbe HCA halvmarathon, men en mindre skade gjorde at jeg blev nødt til at aflyse. Jeg ærgrer mig gul og grøn over det, men der kommer flere løb, så ingen grund til at spille superhelt. Jeg har fået flyttet mit startnummer til 2016, så er altså allerede tilmeldt løbet til næste år. derudover er jeg også tilmeldt Aarhus City halvmarathon i 2016, så nu håber jeg bare benene og det øvrige helbred holder til det.




Mens masser af jer strikkekvinder har tilbragt weekenden i Svenborg, hvor jeg har hørt en fugl synge om kagebord så lækkert og masser af uld, så er det eneste strik jeg kan fremvise, 2 vaskeklude, som er strikket for længe siden, men først har fået hæftet ender i dag :D
De er fra en norsk klutealong af Bitta Mikkelborg. Jeg kan ikke huske navnet på kluden, sådan lige umiddelbart og på den ene har jeg vistnok lavet en fejl, men pyt med det :D




I eftermiddags har vi været på tur. For efterhånden en del år siden havde vi sommerhus i Hou ved Hals og en gang imellem smutter vi lige en tur til området og hygger os. I dag gik turen bla. til havnen i Hals, hvor der blandt andet blev spist en stor is......og så var der også noget med hindbærsnitter......og kanelstang.......det er vist godt jeg så småt er i gang med at løbe igen.... lidt er vel bedre end ingenting!













1 kommentar: