fredag, oktober 01, 2010

Stilhed…måske

stille

Hvis der bliver lidt stille herinde, de næste par uger, så er det fordi vi har rigtig mange opgaver i skolen. Vi har en stor naturfagsopgave, novelleskrivning og en case. Alle tre opgaver skal være færdig til aflevering og fremlæggelse i ugen op til efterårsferien, så der er drøn på lige nu. Ikke at det gør noget, for det er faktisk rigtig spændende og især naturfag har fanget mig. Endda så meget at jeg har valgt ekstra naturfag istedet for engelsk som jeg har fravalgt.

Jeg håber nu alligevel der bliver lidt tid til strik og andet sjovt, ihvertfald her i weekenden, hvor vi har sendt ungerne på deres første spejderlejr. Uha, hvor bliver der stille i det lille hjem :-)

Vi “ses” lige pludselig :-)

6 kommentarer:

  1. Håber da du får lidt tid til andet end lektier ellers må vi jo nyde når du så endelig er her !!!

    Dine fag lyder rigtig spændende.

    God weekend

    SvarSlet
  2. God fornøjelse med fordybelse i opgaverne... kender jeg dig ret, så er du jo yderst flittig...
    Vi ses jo lige pludselig igen...
    go "alene-weekend" til Jer...
    kh'Annette

    SvarSlet
  3. Ih ja hvor de lektier sluger ufattelig megen af sin fritid .-))
    God læse lyst , håber du får lidt krea tid også.

    SvarSlet
  4. Det bliver rart med alene tid hvor du kan disponere som du vil. Måske får du gjort en hel del - også på dit skolearbejde. God week-end

    SvarSlet
  5. Al lykke til dig og lektierne :-))

    SvarSlet
  6. Rigtig god fornøjelse med opgaverne. Det bliver en velfortjent efterårsferie du går imøde:))

    SvarSlet