lørdag, november 08, 2008

Småtterier



Trods manglende strikkemotivation er det lykkes mig at blive færdig med min hue og et par sokker til Rokken.
Faktaboksen til huen kan findes her, bare udskift garnet med Smart.
Faktaboks til sokkerne, gider jeg ikke lave:-))

Ellers er der fuld drøn på her. DSB sørger hver dag for at jeg ikke har for meget tid til overs herhjemme. Det er ufatteligt, at de kan blive ved med at finde på undskyldninger for deres forsinkelser, men det kan de altså. Heldigvis er det da endnu lykkes mig at komme hjem, inden jeg igen skal afsted, så tak for det DSB.

Både i dag og i morgen skal der holdes børnefødselsdag, så indlægget her blir skrevet, mens bollerne hæver.

På tirsdag blir min mor endelig udskrevet efter 3½ måned på sygehuset. Hun er næsten ligeså god som før, men der mangler stadig lidt. Jeg ved hun glæder sig rigtig meget til at komme hjem og med lidt hjælp fra os allesammen, så skal det nok gå.

Mandag i uge 47 skal jeg i en uges praktik, så der er også noget der, jeg kan glæde mig til og ved I hvad, det er kun 100 meter fra en garnforretning, så det kan godt være det blir lidt dyrt at være i praktik ;-))))

7 kommentarer:

  1. Jamen hvis fristelsen bliver for stor i praktikken må du bare arbejde i middagspausen og sørge for at gå en omvej til bussen....
    Hvem siger rygrad som en regnorm?
    Det lyder dejligt at din mor kommer hjem igen, og har det fint efter omstændighederne... Godt I er der for hende og din far. Det er guld værd..
    kh
    Annette

    SvarSlet
  2. Nævn ikke DSB - vi har haft "stor" fornøjelse af dem i dag.

    Du har da vist lige fundet det rigtige sted at være i praktik;o))

    KH Tina

    SvarSlet
  3. hiesann =) Det ligger en award til deg i bloggen min ;)

    SvarSlet
  4. Det er nogle fine småtterier.
    Dem skal der også være plads
    til :-)

    Pas på med den praktikplads, det kan da godt blive dyrt!

    Hvor lyder det godt med din mor.
    Det er sørme også længe hun har været indlagt.

    SvarSlet
  5. Hvor er det dejlig din mor snart kommer hjem, det var sørme også langt tid hun har været indlagt. Held og lykke med hendes hjemkomst.

    SvarSlet
  6. Håber du kan bruge DSB-forsinkelserne til at nå et par pinde mere i ny og næ ;-) Der bliver mere tid til at "holde masken" - tø, hø..

    Ups - praktik i nærheden af en garnbutik. Ja det lyder farligt ;-)

    SvarSlet
  7. Bare lige et hej med ønsket om, at din mor som planlagt kom hjem tirsdag ;-)

    SvarSlet