søndag, november 02, 2008

6 særheder om mig.

Annette har tagget mig og vil gerne høre om mine særheder;-)
Der er mange, men jeg vil prøve at indskrænke dem til 6 stk.

1. Jeg går fuldstændig i panik, hvis mine børn slår sig og jeg tuder ligeså meget som de gør. Jeg har efterhånden indset at det ikke er videre beroligende for dem, for når først jeg falder til ro igen, så gør de det som regel også.

2. Jeg er meget meget følsom og tuder næsten hver gang jeg ser tv-avis. Jeg synes der foregår så meget sørgeligt rundt om i verden.

3. Jeg er dybt bekymret for Danmarks fremtid. Danskerne er villige til at ofre mange mange penge på flere udlandsrejser om året, glaseret tegltag og fladskærmstv osv, men kommer det til snakken om at betale mere i skat, så vi kan få nogen ordentlige skoler til vores børn og en ordentlig pleje af vores ældre og syge, så er vi ikke så villige mere. Det synes jeg er bekymrende for det fremtidige velfærdssamfund.

4. Når jeg læser avis, starter jeg altid med at læse bagsiden først.

5. Jeg er vild med ost i alle afskygninger og min madpakke kan sagtens indeholde 4 halve med forskellige oste på.

6. Ballon´er er noget nær det værste jeg ved og jeg prøver altid på at undgå at børnene får nogen med hjem fra diverse børnefødselsdage, markeder og byfester. Det er nu ikke altid det lykkes mig. Grunden til jeg hader dem så meget, er et traume fra min barndom;-)

De fleste bloggere er vist allerede ramt af legen, så jeg gir ikke bolden videre, men er der nogen der føler sig forbigået, så værsgo!

2 kommentarer:

  1. Du får et skulderklap og et stort knus fra mig for dit nr. 3. Gid alle kunne finde ud af at tænke sådan. Desværre gør de det først, når de selv står og har brug det.
    Også et knus for alle dine tårer. De viser blot, du er en dejlig mor samt et medfølende menneske.

    SvarSlet
  2. Gud hvor er vi da ens på mange områder. Dog må du gerne beholde osten for dig selv, og det kan jeg også se at du benytter dig af. Hele 4 stykker med ost - du er meget modig syntes jeg.

    SvarSlet