søndag, januar 11, 2015

Og stormen sused´ og gjorde halløj


Som alle andre her i landet har vi haft besøg af Egon......og han tog os med storm :-)

Vi har haft en mindre stormskade......pludselig i aftes blev halvdelen af huset mørkelagt og det varede faktisk et stykke tid inden vi fandt ud hvad der var galt. Sikringerne blev ved med at springe og det viste sig at en udendørslampe var blæst ned.             



Vi skulle egentlig ha´ haft gæster i aftes, men Britta´s mand var fanget af dårligt vejr i Sverige og nåede ikke færgen hjem.......ovenikøbet blev en senere færgeafgang aflyst, så han må holde weekend i Gøteborg. 



Det betød så en aften med strikketøjet i stedet for. Udover "Bebsen" har jeg to andre igangværende projekter nemlig fingerløse vanter "Humanity" som skal videre til enten hjemløse eller et krisecenter.

 
Sidst men ikke mindst er jeg med i en sokke-along på det norske forum Uformelt hvor der i januar er 3 forskellige opskrifter at vælge imellem. Jeg har valgt at strikke "Brigit" og de bliver til mig selv.


 Og så kommer vi ikke udenom at det er januar og der er gang i forretningen, så jeg bruger en del tid på kostvejledninger og ikke mindst mit eget lille projekt "Fit på 100 dage" Jeg vil gerne af med 6 - 8 kg mere, men nu ser vi hvor langt jeg når på de 100 dage. Projektet slutter den 10. april og så kan jeg vist lige nå at få købt tøjet til Andreas´ konfirmation den 1. maj




2 kommentarer:

  1. Her blæser det meget endnu. Men ikke sket nogen skader.
    Sikke en masse ting du når. Flotte strømper, du har gang i

    SvarSlet
    Svar
    1. Det blæser også stadig en del her, men det har trods alt aftaget noget. Lige her er der ikke de store skader.....vores lampe er trods alt ikke noget der betyder noget he-he, men i Frederikshavn og Aalborg området er gavle og tage på huset styrtet sammen, så det er slemt :) God søndag til dig Merete :-)

      Slet