søndag, juli 18, 2010

Optimistisk

Det må jeg være, når jeg nu havde regnet med, at mine sidste 113 gram Supersoft i farven Clementine, var nok til Adamas shawl. Jeg rendte tom for garn 4 pinde og en aflukningspind før sjalet var færdigt, arrrgh.

adamasBilledet er fra før jeg rendte tom for garn :-) 

Heldigvis har jeg allerede haft kontakt med et par skønne strikkequinder på webstrik, der har noget på lager, så mon ikke jeg inden længe kan strikke mit sjal færdigt.

I mellemtiden har jeg jo nok et eller andet i strikkekurven jeg kan fordrive tiden med :o)

4 kommentarer:

  1. Øv, lige som man tror der er nok garn, så slipper det op kort før mål. Hvem har ikke prøvet det? Godt at der var hjælp at hente på webstrik:))

    SvarSlet
  2. Lækkert, lækkert sjal.
    Godt du har fået hjælp - ellers havde jeg også et par længder, du kunne have fået :)

    SvarSlet
  3. Uh en lækker farve. Den skal jeg da vist have købt noget af :-)

    Dejligt at webstrik kan hjælpe.

    SvarSlet
  4. Ser meget flot ud.
    Det var da godt at du fik hjælp til det sidste stykke garn. Hvad skulle vi gøre uden web/blog!

    SvarSlet