lørdag, juni 10, 2023

Nye strømper/sokker til mig


 Det er godt nok ikke lige nu jeg fryser om fusserne, men den dag kan jo hurtigt komme :D Så derfor fylder jeg endnu et par strømper/sokker i skuffen ;)

Der er ikke så meget nyt at fortælle om dem, andet end at de er strikket 3 ret, 1 vrang og så har jeg strikket en anden hæl end den almindelige hælklap jeg plejer at lave. Her er det german short row hæl jeg har lavet og den er jeg absolut ikke stiv i, så har siddet med hovedet i en youtube video imens jeg strikkede den. Måske en dag jeg kan den udenad, ligesom med hælklappen....håbet lever ihvertfald endnu :)

Garnet er Bumbo Print fra lageret og jeg har strikket på pind 2,5 

2 kommentarer:

  1. Jeg har netop slået op til mit første par strømper, men min ene albue driller lidt så om jeg kommer i mål må tiden vise

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej og velkommen i strikkeuniverset :) Jeg håber din albue holder sig i ro, så du kan komme i mål med dine strømper :) God weekend til dig

      Slet