torsdag, december 02, 2010

Guirlander og strømper

I de sidste to eftermiddage er der blevet lavet guirlande herhjemme. De har planer om at lave på den hver dag indtil juleaften, men jeg håber nu de bliver træt af det inden, for på bare to dage er den blevet 4 meter, så hvis det fortsætter på den måde kan jeg regne ud, at den er 48 meter den 24. og det tror jeg ærlig talt jeg vil være lidt træt af Smiley

 

Tinas Strømper 001 Tinas Strømper 002

Og så er der sandelig lidt strik, der er rendt af pindene. To par strømper til min niece Tina. Egentlig har hun bestilt 3 par, men jeg havde et par i hendes størrelse i gavekassen, så jeg kunne nøjes med at strikke 2 par.

Tinas Strømper 004

6 kommentarer:

  1. Sikke nogen flittige børn. Det kunne være fedt med en guirlande på 48 meter. Skønne strømper

    SvarSlet
  2. Mon ikke interessen lægger sig efter et par dage.....ellers kan I da pakke juletræet ind i guirlande ;-))

    Meget flotte strømper, der helt sikkert bringer glæde:)

    SvarSlet
  3. Vil dine knaegte proeve sig paa rekord-bogen ???hehe, 48 meter guirlande er da helt flot. Sikke nogle laekre stroemper du har faaet af pindene.

    SvarSlet
  4. Så skal de vel også i rekordbogen :-)
    Dejlig hygge for drengene...

    SvarSlet
  5. de ser nu ud til at hygge sig godt med det, så pyt med om den bliver for lang, den kan vel hænge på væggene i deres eget værelse. fine strömper.
    kh.fra Island
    Frida

    SvarSlet
  6. Det ser godt nok hyggeligt ud, Vi plejer også at have en dag med papir, pap og lim ud over det hele :-)

    SvarSlet